turbokano Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 hei har en 91 mod audi coupe 2,3E 10v Som jeg skulle hat takk i et brukt hjulnav v bak,pga at de som har vært der før har ødelagt gjengene,noen som vet hvor jeg får tak i et? koster 3000 nyt:/ Geir. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by turbokano hei har en 91 mod audi coupe 2,3E 10v Som jeg skulle hat takk i et brukt hjulnav v bak,pga at de som har vært der før har ødelagt gjengene,noen som vet hvor jeg får tak i et? koster 3000 nyt:/ Geir. Er det ikke mulig å få noen til å "gjenge-opp" igjen navet da? Vet møller har utstyr får å gjenge opp bolthull, kanskje de har til navet også... God jul! mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 har prøvd å gjenge opp,det går ikke,er alt for lite gods igjen i hullet. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 noen som vet om jeg kan bruke et nav som står på en bil uten ABS?? har nemlig en audi 100 jeg kan gå å plukke et nav fra.., Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vlopsahl Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Tror delene som har med ABS'n å gjøre ikke er en del av selve navet. Samme nav på Audi 80\90\Coupe og Audi 100 (eldre enn 1988), så lenge vi ikke snakker om quattro. Bare å presse av å se om delene er forskjellige da. Vegard Siter Audi 80 -92 2,0 16V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Trenger ikke presses av:D var å pelte av navet på den 100en tidligere i dag,var lett å få av heldigvis. må bare få min ut på jobb å opp i lufta å sjekke om det er samme før jeg bytter. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg