Kristian_E Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Noen som vet om pæreholderene i pre-facelift baklykter passer i facelift baklykter? Noen jeg har kikket på kommer fra lager uten pæreholdere, noe jeg synes var litt rart? Mye koster evt nye pæreholdere? Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Noen som vet om pæreholderene i pre-facelift baklykter passer i facelift baklykter? Noen jeg har kikket på kommer fra lager uten pæreholdere, noe jeg synes var litt rart? Mye koster evt nye pæreholdere? må nok ha nye pæreholdere du.. koster ca 600 for begge to på møller om jeg ikke tar helt feil Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 De baklyktene som selges på e-bay, er de med pæreholder?:) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Mine facelift baklykter ble kjøpt på eBay, de kom uten pæreholdere. De er ikke så alt for dyre hos Møller som Tim sier. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg