redrum Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 jeg mener den halv månen henger sammen med toppdeksel pak bytta en sånn for ikke så lenge siden om ikke de hang sammen så lå den sammen med pakningen i esken:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Det er ikke halvmånen jeg er ute etter, det er en tetningsRING som ligger rundt enden på kamakslingen... Halmånen skal forresten skrus på før toppdekselet festes! Men takk for innspill!! Kristian (på endeløs jakt etter tetningsring) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Neste gang burde du få orden på bildene dine slik at vi slipper å komme med forslag om hva du trenger, utifra feil bilde. ;) haha Et lite triks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Er du sikker på at det i hele tatt skal være en simmerring der? Den kammen har jo ikke drev på utsiden av toppen, og halvmånen tetter jo ut til friluft.. Skulle tro det var ca like meningsløst med en ring der som mellom hver lagerskål... well Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Egentlig ikke så dumt det der Erling, når man tenker over det. :) ETKA (Møllers delekatalog) skal ha samtlige deler som er brukt på VW/AUDI i databasen. Når Møller sa at denne delen ikke eksisterer burde du kanskje gitt deg der og da. Gamle deler utgår såklart, men Golf 16V er ikke blitt gammel nok til det ennå. Uansett så står utgåtte deler i katalogen samme hvor gamle de blir. Jeg har selv funnet orginale delenummer til min 1957 modell VW flere ganger med ETKA. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg