Salvatore Riina Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hei! Jeg skulle gjerne ha kjøpt en frontfanger til 1999 Opel Astra G 1.6 (Z16XE/X16XEL) i Trondheim. Jeg har prøvd Sveberg, Mekonomen, Øysand & Verdal. Noen som evt vet av noen andre plasser å få tak i (uten å betale mye frakt)? Hjelp settes pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Prøv scanparts på Tunga/Angeltrøa. De har bra peiling på Opel og høvelig bra priser. http://www.scanparts.no/ Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Det ser ut til at du har tatt bildet fra Veng, så jeg antar at du er klar over den muligheten. Jeg har for meg at Torshov bilrekvisita kjøper deler fra Veng, så det er mulig det blir billigere frakt hvis du bestiller gjennom dem. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evensvee Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 O.M. Grefstad på Løkken Verk, time fra trondheim får de tak i det meste til opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg