LLH Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Er det bare meg eller var det noe audi takter over den i vg linken nå til slsutt? E46 M3 :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Go E39! Helt enig, det fineste bmw har lagd :) E39 med facelift, mmm :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg digger den gode gamle stilen jeg, med litt facelift i tillegg. Noe a la dette er rått i mine øyne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 E28 som er tingen ja! =D Selvom jeg syns mange av bilene til bmw er pene Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 E28 som er tingen ja! =DSelvom jeg syns mange av bilene til bmw er pene Og så er det en helt annen kvalitet og holdbarhet på E28 for eksempel sammenlignet med E34 som er plaget med både det ene og andre.. De nyere har jeg ikke like god kjennskap til. Men hele kameratflokken har kjørt div E28 og E34 i en årrekke, og man observerer hva som holder best. Pluss at jeg kjørte E28 daglig i over 8år sjøl veier litt. Aldri kjørt så langt med noen bil som jeg gjorde med den. Aldri savnet noen bil så mye som jeg savner den, og aldri hatt så lite problemer med noen bil heller! Kun slitedeler! Det var en 528i. Så en gang skal det bli en sånn en igjen.. Eller en M535iM, enda bedre. Eller E28 M5 eller Alpina.. En av de 3 står aller høyest på ønskelista mi! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg