Revoion Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 har en strøken Blå volga i grasjen...ble totalt restaturert i 2000 hvor mye kan jeg sette denne på finn for??? takk jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 igen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 må være litt mer tålmodig på et ordentlig svar da dette ikke er noen vanlig bil :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 har ikke noe greie på disse..viste ikke att den var sjelden engangXD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 hvor stort er et fjell? du må jo komme med utfyllende info om bilen for at noen skal komme med en prisantydning.... og ikke minst BILDER!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 kamera mitt funker ikke.så bilder er ikke lett.. den er helt strøken,ikke en skramme..restaurert av proff mekaninker.. kun 3eiere med meg..alle de andre var gamle menn.. det er det info jeg huskerXD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Hvor mye bilen har gått, slitedeler som er byttet, eventuelle feil/mangler har mye å si på prisen. Finn ut litt av dette så kan du nok få svar på sånn ca hva den er verdt. Edit, hvilken Volga er det snakk om? GAZ-31105 Volga GAZ-3111 GAZ-3110 GAZ-31029 GAZ-3102 GAZ-24-10 GAZ-24 GAZ-M-21, GAZ-21 Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg