Jon Arne Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Hei. Driver å tjoner med en Audi 80 92mod, der framlysene ikke fungerer. Hovedlysene slår seg ikke på og det er ikke noe lys i det heletatt utenom langlysene,men da må jeg holde inn bryteren. Har byttet bryteren ved rattstammen men til ingen nytte. (fikk høre at det var det som var feil) Så,noen guruer som kanskje vet hva det kan være? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 kan være nødblink brytern din som er ødelagt Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Påvirker den kjørelysene? hm Tenkte kanskje det kunne være nå releè ellerno? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Påvirker den kjørelysene? hm Tenkte kanskje det kunne være nå releè ellerno? sitter lite rele i dem,som bruker brenne. bare en tanke,for skjedde d samme med en golf2 jeg hadde å der hva d nødblink brytern som hva syndern Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 sier du det ja..Hm.. Har byttet alt av relee idag,og bryter.. Skal prøve det du sier..:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 når du slår på hovedlysene, går de på bak også? for hvis de gjør det så kan det være at pærene er gående fremme. h4 pærer har jo 2 tråder, 1 til nærlys og 1 til fjernlys. at de skal gå samtidig er jo kanskje litt rart, men kan jo hende den ene ikke har funket og du bare ikke har lagt merke til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 har du sjekket over rele for nærlys? har hørt om problemer før med dette på 80'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Byttet pærer fram og den bryteren på rattstammen igjenn ,og problemet er nå løst. Pærene var av type "mega blue-100w",og disse ble nok litt i det meste laget. Den bryteren ble altså brent pga for kraftige pærer. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg