Gå til innhold

Tåkelys på golf 4

Ranger emnet


esekiel

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt disse tåkelysene på e-bay, ser kule ut på bilen, men har ikke kobla dem opp ennå. Lurer på hvordan det skal gjøres.

 

Noen som vet hvor mange meter kabler jeg trenger, og hvordan jeg kobler dem opp.

 

Noen som skrev av H3 lysene lyse sykt og smelte glasset.

Er det noen som har erfaring med LED H3 lys? Er de gode? Blir det kult? Lyser de bra?

 

Håper på raskt svar:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal kjøpe slike jeg også når jeg får lønn..

Hvordan det skal kobles opp har jeg ikke tenkt på enda, men jeg lurer på å ta det sammen med parklyset.. hvor mye ledning du trenger er ei lita gåte, spørs hvor du har tenkt å stjele strømmen fra det :)

 

Hvor har dere trekt ledningene inn ifra for å komme inn i "styrhuset" egentlig :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe slike jeg også når jeg får lønn..

Hvordan det skal kobles opp har jeg ikke tenkt på enda, men jeg lurer på å ta det sammen med parklyset.. hvor mye ledning du trenger er ei lita gåte, spørs hvor du har tenkt å stjele strømmen fra det :)

 

Hvor har dere trekt ledningene inn ifra for å komme inn i "styrhuset" egentlig :P ?

 

Jeg har kjøpt og montert disse tåkelysa nå. Monteringa var et mareritt. Jeg hadde kjøpt en ny "orginalbryter" fra .... ja (ebay) Tenkte det vare var plug and play, men nei! Jeg stuka mye med det. En ting er og få den igjennom torpedoveggen, selv om det gikk ganske glatt.

 

Men av ledninger kjøpte jeg en slik ferdigpakke fra Mekonomen. Der følger det med relee og ledninger. Eneste er at du må kjøpe litt ekstra med ledninger til jordingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kom over disse tåkelysene i xenon.

588514.jpeg (Klikk for større bilde)

Noen som har noe erfaring med disse eller vet om de lyser bra? Var litt stiv pris, men hvis de lyser veldig bra er det jo kanskje verdt det :)

 

Edit: I og med at jeg ikke har esp på min bil, så er det en ledig bryter på den rekka over cd-spilleren. Hadde det vært mulig å sette inn en bryter der til å styre tåkelysene i støtfangeren med?

Endret av nm991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Du må nok skru av de 3 skruene som holder platen over pedalene for å komme deg til for å trekke opp noen kabler :) styrestrøm til reléet ska inn på pin nr.8 bak på bryteren, merket med "NL" på baksiden av bryteren.

Min Bora hadde ikke originalt tåkelys, så der var det heller ikke klargjort for relé, så måtte ta på et litt større hull i pluggen, og bruke en liten kabelsko på pin 8 :) fungerte utmerket! Også med 4300K xenon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår