espen118 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Har nå kjøpt disse tåkelysene på e-bay, ser kule ut på bilen, men har ikke kobla dem opp ennå. Lurer på hvordan det skal gjøres. Noen som vet hvor mange meter kabler jeg trenger, og hvordan jeg kobler dem opp. Noen som skrev av H3 lysene lyse sykt og smelte glasset. Er det noen som har erfaring med LED H3 lys? Er de gode? Blir det kult? Lyser de bra? Håper på raskt svar:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Skal kjøpe slike jeg også når jeg får lønn.. Hvordan det skal kobles opp har jeg ikke tenkt på enda, men jeg lurer på å ta det sammen med parklyset.. hvor mye ledning du trenger er ei lita gåte, spørs hvor du har tenkt å stjele strømmen fra det :) Hvor har dere trekt ledningene inn ifra for å komme inn i "styrhuset" egentlig :P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Skal kjøpe slike jeg også når jeg får lønn..Hvordan det skal kobles opp har jeg ikke tenkt på enda, men jeg lurer på å ta det sammen med parklyset.. hvor mye ledning du trenger er ei lita gåte, spørs hvor du har tenkt å stjele strømmen fra det :) Hvor har dere trekt ledningene inn ifra for å komme inn i "styrhuset" egentlig :P ? Jeg har kjøpt og montert disse tåkelysa nå. Monteringa var et mareritt. Jeg hadde kjøpt en ny "orginalbryter" fra .... ja (ebay) Tenkte det vare var plug and play, men nei! Jeg stuka mye med det. En ting er og få den igjennom torpedoveggen, selv om det gikk ganske glatt. Men av ledninger kjøpte jeg en slik ferdigpakke fra Mekonomen. Der følger det med relee og ledninger. Eneste er at du må kjøpe litt ekstra med ledninger til jordingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 jeg skal kjøpe sånner selv..men jeg kobler meg bare fra tåkelysene som er orginalt i hovedlyktene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 jeg skal kjøpe sånner selv..men jeg kobler meg bare fra tåkelysene som er orginalt i hovedlyktene Finnes det Golf 4 med originale tåkelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Finnes det Golf 4 med originale tåkelys? jepp..har orginale sorte lykter på min..med linse under blinklyse Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 (endret) Kom over disse tåkelysene i xenon. (Klikk for større bilde) Noen som har noe erfaring med disse eller vet om de lyser bra? Var litt stiv pris, men hvis de lyser veldig bra er det jo kanskje verdt det :) Edit: I og med at jeg ikke har esp på min bil, så er det en ledig bryter på den rekka over cd-spilleren. Hadde det vært mulig å sette inn en bryter der til å styre tåkelysene i støtfangeren med? Endret Februar 14, 2010 av nm991 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 jeg skal kjøpe sånner selv..men jeg kobler meg bare fra tåkelysene som er orginalt i hovedlyktene Hadde du gidda å sedd kordan farge og nummer på orginal kontakten til hovedlyktene?har en golf 4 uten orginale tåkelys men lurer på om kablene ligger klart frem til løktan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg har et sett med tåkelys og kabler til salgs om noen er interessert. Golfen er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Du må nok skru av de 3 skruene som holder platen over pedalene for å komme deg til for å trekke opp noen kabler :) styrestrøm til reléet ska inn på pin nr.8 bak på bryteren, merket med "NL" på baksiden av bryteren. Min Bora hadde ikke originalt tåkelys, så der var det heller ikke klargjort for relé, så måtte ta på et litt større hull i pluggen, og bruke en liten kabelsko på pin 8 :) fungerte utmerket! Også med 4300K xenon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Bare et lite år for sent ute med svar seg jeg, ehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg