Devlish Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Syntes de på R8 var døds fete, kjør på! Ikke hør på Patrick89, han er 200SX sjåfør..:op: Får jeg tak i dem tror jeg jeg tar dem jah :) Det må være noe av de råeste orginal felger jeg har sett til nå i allefall fra Audi :) Har forresten fått et godt tilbud på S5 felger i 19" med dekk for ca 14k i gunmetal farge :), men da jeg la merke til disse, blir det nok å vente litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Får jeg tak i dem tror jeg jeg tar dem jah :) Det må være noe av de råeste orginal felger jeg har sett til nå i allefall fra Audi :) Har forresten fått et godt tilbud på S5 felger i 19" med dekk for ca 14k i gunmetal farge :), men da jeg la merke til disse, blir det nok å vente litt :) Er det snakk om originale felger eller replica? Fikk du dette tilbudet hos Møller? Hvilket innpress var det på disse? :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Ja de er stup feite de R8 felgza!:)! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlish Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Er det snakk om originale felger eller replica? Fikk du dette tilbudet hos Møller? Hvilket innpress var det på disse? :) Det var ikke orginal felger, men replika, orginal vil jeg tippe de ligger på 28-32k hos møller, jeg skal høre med dem om de R8 felgene hva de vil koste hos møller, men er redd for at det blir en del :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Originale S5-felger koster like under 5000 pr felg. :) Men utvalget i størrelser og innpress er ikke særlig bra. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg