rtbuggie Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Heisann. jeg skal koble lys til noe målere i min 95 940. tenkte å koble på strømmen til bryterne over cd-spilleren, men må fjerne den "lista" rundt disse for å få lirket dem ut. tittet såvidt det var på det her om dagen, og det funket fint å lirke den av med en nøkkel på høyresiden, men rundt tenninga så virket det som den satt litt bedre. er det noe jeg må ha av for å få løs denna driten? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 den er festa på sidene av bryterane til høgre for tenninga.. bør ta av deksel under dashbord for å stikke oppi handa og presse ut.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 er vel bare en hake som må presses inn med et lite skrujern, så er løsner den Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg