volvo-peer Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hei. har en 1987 mod usa utgave av en 745 tic. er en ft motor. problemet er at i nippelen der slangen til wastegaten skal på, var det en spiker(for å blokkere) jeg tok ut den og bilen gikk bedre. detta skjønner jeg.men problemet er at bilen sperrer på en måte. men det er bare på belastning fra bånn av.jeg tror at bilen går for fet.(for mye bensin altså) men hvordan kan jeg stille ned det? det er vell ikke btr org på bilen. håper noen svarer. er glad i bilen, og liker at ting er som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850T5R Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Hvordan sperrer da? Som at den "moter" eller at den kutter tvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hmm, viss jeg skjønner deg rett.. øker du trykke når du tar ut spikeren. da får du for LITE bensin forrhold til luft. dermed tenningsbank.? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 trykket øker jo.derfor den går bedre. men det er ikke tenningsbank. og det kommer fra ca 2000 rpm. er ikke lett å forklare hvordan den sperrer. men skal prøve en gang til. det er ved bånn gass fra 1500-2000 rpm. bilen hoster liksom en gang eller 2 før den skyter fart. hostinga er nesten som når man starter en kald forgasser volvo om vinteren. den sperrer liksom... men det er liksom det om det er btr eller noen måter å justere bensintrykk jeg lurer på. noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 glemte å svare istad. men bilen kutter ikke tvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 du har ikke chippa bilen tipper jeg....min er også sånn og det vill jeg trur er ladetrykks sperra som slår inn.... Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 det er ikke bare bare å chipe når det er LH 2.2. takk for at dere svarer. men hvordan blir jeg kvitt problemet.? skru ned trykke bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hvor mye trykk kjører du på egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 har ikke måler utenom den orginale. men har ikke montert bled ventil enda.... så det burde være org trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 hei igjen. tok ut en plugg i går.og bilen går magert. holder det at jeg bytter dyser eller må jeg også bytte bensin pumpa?hvor mye gir den org pompa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 skal du ha mere bensin må du for h¤%& sette på bensinrykksregulator for å øke trykket! Kutter bilen din, har du tennngskutt pga. for høyt ladetrykk i forhold til hva det er originalt. den ventilen skal være et sted rundt dempertårnet ditt, den kan du frakoble! om bilen din dauer ut sakte med høyere turtall så har du for lite bensin.. er du heldig har du sikkert brent ringa dine til nå Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Tipper at fødepumpa i tanken ikke går. Særlig om symptomene forverres når du har lite bensin på tanken. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 den ventilen skal være et sted rundt dempertårnet ditt, den kan du frakoble! Hva slags ventil snakker du om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Overtrykksventil/boostcut den som enten kutter tenninga eller bensina om han lader for mye! Gutten har tydligvis overlada greit ettersom dette skjer når han tok den spikern ut.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 lh2.2 har ingen slik funksjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.