Gå til innhold

91' Bmw E36 320 selges i deler/delebil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

bilen kan selges som delebil, eller i deler:) bare til å gi en lyd visst dere vil ha bilde av noe.

motoren er kanskje ikkje noe å samle på siden den er litt knust på toppen, men kan selge deler fra den girkasse er ok rekner jeg med, har ikke vært under å sett enda :)

bilen har EL. takluke som virker.

alle seter er fine(stoff) kan ta bilde av det seinere.

dashbord og omtrent alt inne i bilen er fint, utenom midtarmlene.

 

splitter nye polyforinger i festene til bakaksling, diff har virket veldig bra så lenge jeg har kjørt bilen svetter litt olje på ene siden, men ingenting å bekymre seg for trur eg.

m3 forsterkningsplater i karosserifestene til bak akslingen.

 

spør visst dere lurer på noe! :)

 

gid4cnmuy71mni2b9wem.jpg

 

2zyda2rmlunubnnsze4l.jpg

 

azst16oi5wpqzk9a22d3.jpg

 

u2qm7gpaxlz3punurmlu.jpg

 

tbhi0fnpfbx66q0tzvcr.jpg

 

3thwrfh4oai3lna4rwzn.jpg

 

hftqsd1r5rhpd3w5teo7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg trenger bakaksel eller klokka.

 

Hvor mye skal du eventuelt ha for det?

Har bilen gått lang el??

 

kom med et bud du :) bilen er gått 205,000 men diffen ble byttet i 07 trur jeg.. har vertfall en faktura fra gamle eiger fra GSbildeler, trur det er brukt diff han kjøpte, så km stand er ukjent på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med et bud du :) bilen er gått 205,000 men diffen ble byttet i 07 trur jeg.. har vertfall en faktura fra gamle eiger fra GSbildeler, trur det er brukt diff han kjøpte, så km stand er ukjent på den ;)

 

Hmmm. Kan gi deg 2000 for kun klokka, men hvor er det bilen står da?. kunne trengt bakdempere også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår