rfPolo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hva med denne fra Bilradiospesialisten? Tilbud og greier.. Vil den fungere godt på denne sub'n? [/b] Var ikke det sinnsykt billig for den forsterkern??? Å ja, tenker at den forsterkeren der kan levere mer enn nok saft til det elementet ditt:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by even_e84 Var ikke det sinnsykt billig for den forsterkern??? Å ja, tenker at den forsterkeren der kan levere mer enn nok saft til det elementet ditt:D Aaaah! :) Dette er vel monoblokk som kan "bare" dra sub'n? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 jo,den er visst lavere i pris, grunnet at rf har kommet med ny serie.. Og ja,det er monoblokk, som du kun kan koble til basser/sub. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by sirsnare jo,den er visst lavere i pris, grunnet at rf har kommet med ny serie.. Kommer, SirSnare...den nye serien kommer en del nærmere sommern :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by @lpher Kommer, SirSnare...den nye serien kommer en del nærmere sommern :) @lpher noen som vet hvor lenge denne prisen vil være så lav? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Vil den tilsvarende nye modellen/serien som kommer være noe spesiellbedre enn denne jeg har linka til @lpher? Denne monoblokken vil vel spille ferdigkassa fra RF bra? Hva er det minste minimum RMS watt RF kassa trenger? :rolleyes: (dårlig forklart, men pytt pytt...) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by even_e84 noen som vet hvor lenge denne prisen vil være så lav? Det er ubestemt... Men regner med at det blir til vi er helt tomme i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Oleee Vil den tilsvarende nye modellen/serien som kommer være noe spesiellbedre enn denne jeg har linka til @lpher? Denne monoblokken vil vel spille ferdigkassa fra RF bra? Hva er det minste minimum RMS watt RF kassa trenger? :rolleyes: (dårlig forklart, men pytt pytt...) Ville valgt 400watt RMS + Siden elementet er 2x2ohm, må forsterkeren greie det i 1 eller 4ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Oleee En liten oppdatering på denne tråden! ;) Har enda fikk fått somla meg til å kjøpe ferdigkassa fra RF, pga. økonomi. Tross alt har jeg kjøpt meg Pioneer DEH-P7500:) og er godt fornøyd så langt...og er på vei til å oppgradere lyden mer! Hva med denne fra Bilradiospesialisten? Tilbud og greier.. Vil den fungere godt på denne sub'n? Og denne også fra Bilradiospesialisten? Noe annet dere vil anbefale meg? Maks pris på forsterker er 5000-6000,- Og ledninger? Har hørt om Monstercable og Stinger, og kvaliteten skal visst være bra, men også her...anbefaling? Tusen takk for hjelp! :) Hvilken av de forsterkerne ville dere anbefale? Gjerne noe andre for den saks skyld.. Og kabler? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Bisarre Det er ubestemt... Men regner med at det blir til vi er helt tomme i norge. ¨ og når blir vi tom?:D må ha en sånn versterker u c;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 even_e84: Leste i en annen tråd om at du hadde denne forsterker'n? Hatt no problemmer med den? Dette er vel 4-kanals forsterker? Anbefale den til denne fedigkassa fra RF ell? Har egentlig lyst å gå for den monoblokken, men da må jeg ha en enda en forsterker til de andre høytalerne i bilen?! :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Oleee even_e84: Leste i en annen tråd om at du hadde denne forsterker'n? Hatt no problemmer med den? Dette er vel 4-kanals forsterker? Anbefale den til denne fedigkassa fra RF ell? Har egentlig lyst å gå for den monoblokken, men da må jeg ha en enda en forsterker til de andre høytalerne i bilen?! :rolleyes: joda, jeg har en sånn. funker som bare juling den, men skal bruke den til 6x9ene og frontsettet, og da må jeg ha en forsterker til. til no har jeg brukt den på subben, og den drev den helt ok. men vil ha mere guff:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Oleee Hvilken av de forsterkerne ville dere anbefale? Gjerne noe andre for den saks skyld.. Og kabler? 1001BD er helt klart bedre. Ingen tvil i det hele tatt. Den er bygd for å drive sub'er, og er mer effektiv enn en klasse B forsterker. Med tanke på førpris, kommer du til å angre bittert, om du ikke velger den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Bisarre 1001BD er helt klart bedre. Ingen tvil i det hele tatt. Den er bygd for å drive sub'er, og er mer effektiv enn en klasse B forsterker. Med tanke på førpris, kommer du til å angre bittert, om du ikke velger den. :) tviler ikke ett sekund på at den er bedre. er vel ikke helt ideelt å drive en sub med 4kanaler. bare undret om jeg må løpe å kjøpe en i dag, eller om det går å vente en liten stund:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Vanskelig å si... Vi er snart tom. Vet ikke hvordan det er med andre butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg