colaboy85 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Noen som vet om Polo seter passer i Golf 2?? fram setene passer vel.. men baksete da?? er det smalere tro?? Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hvilken polo? Jeg har polo 6n colour concept stoler i min men der er forsetene modifisert for å passe.. vet ikke nøyaktig hva som er gjort, siden jeg ikke har gjort det selv... baksetene har ca samme størelse som orginal setene men må sveise inn nye fester... interiøret mitt er tilsalgs foresten;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hvor mye skal du ha for interiøret ditt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 og hvor fikk du tak i rally front til bilen din? er jo sykt rå front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 tilsalgs for 4000,- eller bud rallye fronten kjøpte jeg av et medlem på vwaudi-club.no er ikke ofte man finner noen men av og til er man heldig Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hvilken polo? Jeg har polo 6n colour concept stoler i min men der er forsetene modifisert for å passe.. vet ikke nøyaktig hva som er gjort, siden jeg ikke har gjort det selv... baksetene har ca samme størelse som orginal setene men må sveise inn nye fester... interiøret mitt er tilsalgs foresten;) Jeg tenkte på det intriøret ja.. skikkeli Naic :) Har du noen flere bilder eller?? Sender deg mail adresse på Pm til deg. Mvh Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg