Gå til innhold

verdenS lengste bilannonse haha

Ranger emnet


XperX

Anbefalte innlegg

"Å ja, holdt på å glemme at batteriet er nesten nytt, det samme gjelder forøvrig

eksosanlegget også, dette er kun to år gammelt."

 

"Ja , jeg har endret kilometerstanden fra tidligere oppgitt 236.000Km til ca 186.000Km."

 

"Vist faen, nå kom jeg på noe. Bilen har jo takrails. Viste de var noe jeg hadde glemt. Huff da, nå tror du sikker jeg er helt ko ko."

 

Denne annonsen var BRA...

 

 

HAHAHAAHHA

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA

 

"Jeg fikk kjeft av kona i dag, hun likte ikke at jeg snakket med fremmende personer i telefonen, vær så snill å late som vi er gamle kjente når du ringer angående bilen."

 

"Vist faen, nå kom jeg på noe. Bilen har jo takrails. Viste de var noe jeg hadde glemt. Huff da, nå tror du sikker jeg er helt ko ko."

 

Trodde strengt tatt det fra før av..

 

og

Oppdateringer følger. Neste gang kommer vi tilbake med forbrukertest på verdipakken inneholdende Toshiba VHS videospiller. For å si det på engelsk, den underholdnings hungriges Dream Machine.

 

og

 

Dette skal du ha mange takk for Stefan. Jeg mottok regningen for annonsering av bil på Finn.no i dag og der må det ha oppstått en liten missforståelse. Der opplyser de nå halvannen uke etterpå at annonsen kan maks inneholde 160 tegn, der etter må du betale en krone ekstra per tegn du skiver i annonsen. Ut fra dette og mailen jeg fikk fra Stefan ser jeg meg nødt til å oppjustere prisen på bilen fra 5000 kr + 21 791 kr. Ny pris er 26 791. Dette her er en hekkans greie, du ser prisen bare øker og øker etter hvert jeg prøver å legge til høyverdig informasjon.

 

Stemmer det siste forresten..?

Endret av postcar

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den audien vil jeg tro er noe bullshit... Fant en annonse her for ikke så lenge siden på en BMW 525, som var omtrent ordrett den samme som er skrevet for Audien.

Og ja, det SKAL være lys i setevarmer-bryterne, og NEI, han har ikke en 20 ventilers motor! :)

 

5 sylinder med 4 ventiler pr. sylinder 20V, 136 hk

 

Haha, han skryter på seg 10 ekstra ventiler den luringen;P

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår