bache Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Er det noen som har erfaring med pioneer sin shallow subwoofer serie? Skal ha mer bass i min skoda octavia rs 07 mod, og vill helst ikke kaste ut reservehjulet. Då da tenkte jeg på shallow serien fra enten pioneer. JL. Kicker eller Earthquake. Spiller de rent? og er det bra med trøkk i dem ? Endret Februar 15, 2009 av bache Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal du ha trøkk, så vurderer du denne istedet ;) http://www.autohifi.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=48 Hva har du av forsterker til å drive sub da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Den der var da svært dyr mtp. effekt, så det hadde jeg ikke orket å kaste vekk penger på. Koster jo mer enn jeg ga for min Pioneer 1000w/3000w jo! Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Den der var da svært dyr mtp. effekt, så det hadde jeg ikke orket å kaste vekk penger på. Koster jo mer enn jeg ga for min Pioneer 1000w/3000w jo! Nå er ikke Pioneer kjent for å være mest realistiske med wattmålingene sine da ;) Men, uansett...skal du ha utsyr som spiller høyt, og tåler det over tid...så kjøper du ikke det billigste, uansett hvilket merke det står på det ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 jeg har 10" slim pioneer i min hiace og den fungerer kanon vet ikke hvordan det er når du får en litt "større" kupee da men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Skal du ha trøkk, så vurderer du denne istedet ;)http://www.autohifi.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=48 Hva har du av forsterker til å drive sub da? Huff og huff. Aldri likt RF subber jeg.. ikke hørt T1 enda da men. Alpine Type R subber fungerer genialt med tanke på pris. rent og pent kan de spille og! :) spilte 141.1Db i accorden med 2stk jeg, med litt feil kasse volum. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Den der var da svært dyr mtp. effekt, så det hadde jeg ikke orket å kaste vekk penger på. Koster jo mer enn jeg ga for min Pioneer 1000w/3000w jo! Ikke det at jeg liker RF overhode, men må påpeke at watt er ikke alt her i verden Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Av de du har listet opp, så er det bare JL som er noe å ha hvis du skal ha ren og pen lyd. Skal du bare ha trøkk, og bråk, så gå for kicker eller RF... Pioneer elementet er heller ikke noe å rope hurra for ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 broren min har en earthquake sws 12. denne spiller helt opp til forventningene. http://www.mamut.net/kickstart/subdet17.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Huff og huff. Aldri likt RF subber jeg.. ikke hørt T1 enda da men. Alpine Type R subber fungerer genialt med tanke på pris. rent og pent kan de spille og! :) spilte 141.1Db i accorden med 2stk jeg, med litt feil kasse volum. Smaken er som baken...og kanskje enda mere når det gjelder lyd ;) Type R'ene er kurante subber ja... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hvis du er innteresert i type-r. så har jeg liggende en "ny" type-r 10" 4x4ohm som du kan få en god pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg