andy240 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Hei... Jeg har en 1987 model 240 med en b230k motor som har gått 390 000! Bilen! Motor! Så til saken! Snart får jeg en B230f motor som skal settes inn! åssen er det og bytte over? hørte at du kunne bruke samme lednigs nett, er det riktig? Og åssen er det med eksos, motor fester osv? Takker for svar!:D Endret Februar 15, 2009 av andy240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Er ganske sikker på at du må bytte ledningsnett, enten til lh2.2 eller lh 2.4. Ville bytta til lh 2.4 fordi da trenger du ikke å bytte ledningsnett seinere viss du skal bytte til fk/ft motor. Trur ikke det blir noe problem med motorfester eller eksos. Kan vell si at lh 2.2 satt i 240 i 1988 og lh 2.4 89-93. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 motoren passer rett i ja! men du må nokk har komplett lednigs nett og hjerner. se i tråen som er klistert fra a til f/fk. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tankarmatur, pumper og retur er vel litt viktig å få med seg og :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.