JChE Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Han svarer egentlig alltid sånn :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hvorfor jeg gidder? aner ikke om du ER dum, eller om du latr som! du stilte et ufattelig tilbakestående spm.! jeg svarte tilbake på det! og enda får jeg kjeft for det!? burde egentlig anbefalt deg å hive på de hjula så du kjører deg ihjel i stedet! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staxxor Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Skønner bare ikke hvorfor du måtte svare hvis det var et så tåpelig spm. Men det var vel egentlig ikke poenget ditt, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 jo.. for du leste jo hva halvparten av svarene var fra kidsa som ikke har peila forskjell på bolt og mutter? de ville jo egentlig råda deg til å prøve det nesten! jeg er det kloke hodet her! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 ro dere ned unger:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 dette blir DUMT å i det hele tatt diskutere!! la det gå! vil du sette felgen omvendt ? DO IT! ( alt går an, ALT ) vil du ha et fornuftig svar ? da er svaret NEI! enkelt og greit :) ***TOPIC CLOSED*** Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 ghost... vil de slikke på min mor-pinne? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 ghost... vil de slikke på min mor-pinne? enig med deg ;) er en grunn for at hjula kommer med den "breie" siden inn. Men for all del sett det på ;)men hold deg unna andre,så du ikek skader fler enn deg selv. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Men det man kan gjøre på stålfelger ( er ikke lov det heller men ) er å snu senteret. Altså kappe ut og sveise inn motsatt. Da henger det iallfall fast så lenge man er litt dyktig med kappingen og sveisingen :) Mange som gjør det iallefall. Det å snu felgen er vel heller tvilsomt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Ja ja ......... Ser man kjefter og smeller her men noen må vel gjøre det og. Uansett er det vel greit å gi beskjed om noen er så gale at de tenker på å vrenge felgene. I min grønne ungdom så jeg på nabo'n som skar til noen lekter (TREVERK) for å lage seg spacere. Han kom ikke så langt at hjula datt av heldigvis. Folk finner nå på de utroligste ting og det er en del som lager tullespørsmål. For all del. Det er lov å ha det morro !!!!!!! Bedre å fraråde en gang for mye. La oss bygge biler, sveise og ha det morro....Men gjør det skikkelig !!!! Please !!!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 hehe, spacere av treverk! :D DET var dagens!! :D:D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det er faktisk sant. Ca 30 år siden. godt at bilen rista såpass at han tok det av. Huff ! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg