Gå til innhold

Nissan 200SX S13 - Er dette overpriset?

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

denne var dyr ja..

 

Ga jo 75 for min (Avskiltet) men gått 127 000 + senk, effektannlegg,alu radiator , FMIC, chip, GT2860rs helt ny, nye grenrør, fult GP sport bodykit, Tsw 18 felger og ikke rust på bilen + nye bremser og masse mer ++++

 

Det som var case på min var at Biltilsynet ikke likte senkesett uten TUV og dermed ikke noe skilt men kjøpte den og skal vises nå i februar..

 

Men jesus så høy den bilen i annonsen var! og dyr

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var dyr ja..

 

Ga jo 75 for min (Avskiltet) men gått 127 000 + senk, effektannlegg,alu radiator , FMIC, chip, GT2860rs helt ny, nye grenrør, fult GP sport bodykit, Tsw 18 felger og ikke rust på bilen + nye bremser og masse mer ++++

 

Det som var case på min var at Biltilsynet ikke likte senkesett uten TUV og dermed ikke noe skilt men kjøpte den og skal vises nå i februar..

 

Men jesus så høy den bilen i annonsen var! og dyr

 

sånn er det! bil uten skilter er like mye verdt som støvet under skoa dine! uansett om den er påkostet en million

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre felger, front- og baklykter, bort med spoileren og senk så kan den prisen forsvares. I mine øyne

 

Tenkte å skrive akkurat noe av det samma, de frontlyktene og baklyktene var jo som å voldta bilen :omfg

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det! bil uten skilter er like mye verdt som støvet under skoa dine! uansett om den er påkostet en million

 

Jeg har skilter på den da den må bare vises..

 

Bytte til godkjente coilovers jeg

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre felger, front- og baklykter, bort med spoileren og senk så kan den prisen forsvares. I mine øyne

 

Hehe, nå har du akkurat listet opp alt han har gjort med bilen som "feil" på den ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår