Androis123 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Har en golf 3. har satt in et anlegg. men har en forferdelig ulyd i frontdørene når jeg skrur opp, det er seff høytaleren som lager dette. og jeg må nå fikse dette. er dødla iriteredne. Hva bør jeg gjøre av isolering osv? har kjøpt små asfaltmatter som kan klistres på mettalet inne i døra, men er dette nok? hva bør jeg gjøre.. Høytalerene som er i front døra er disse: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=3985&katid=17&mid=m436&id=&vn=736 noen som har erfaringer fra disse så hadde det vært gøy og høre.. hilsen andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Prøv å finn ut HVA som lager ulyd, og fest dette skikkelig. Såklart det å dempe døra hjelper på lyden, men den fjerner ikke skramlinga. (Vil jeg anta) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg