Popp Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 heh rik du da ? schmidt felgene mine vart tom. billigere :D Mellom 3700 og 4700 for fete delte felger er da ikke så ille :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Mellom 3700 og 4700 for fete delte felger er da ikke så ille :) tja...kanskje jeg er fattig jeg da, men mellom 3og 5 tusen for PER felg er ganske "dyrt" , Schmidt felene mine kosta meg JAVLI mye og litt til =/ husk at de derra HTN vi snakker om i tråden her kostet 16 000 UTEN frakt og mums og så kommer dekk på en fin pris også =) så det blir lett over 20 tusen for de HTN felene med ALT bare klare til å montere på bilen ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 tja...kanskje jeg er fattig jeg da, men mellom 3og 5 tusen for PER felg er ganske "dyrt" , Schmidt felene mine kosta meg JAVLI mye og litt til =/ husk at de derra HTN vi snakker om i tråden her kostet 16 000 UTEN frakt og mums og så kommer dekk på en fin pris også =) så det blir lett over 20 tusen for de HTN felene med ALT bare klare til å montere på bilen ;) Syns ikke det er så gal pris med tanke på hva man ofte må betale for delte felger, betalte selv 25 lapper uten dekk for Superstar felga.. Vært bare helt normale felger så hadde det kanskje vært i drygeste laget om de ikke hadde vært laga i noe annet enn valig alu :P Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Oi! Det var litt av ein pris ja... Då blir det nok ikkje slike på meg på ei stund vertfall... Men mange takk for hjelpen Ghost! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Gratulerer Øvrekleiv'n du har offesielt satt alle på bilforumet fast:P not quite :spin Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har du mulighet te å skaffe sveiseaparat ? Ja. Forstår ironien i spørsmålet/svaret ditt med at jeg kan bare sette igang med å lage noen selv :) Men tanken var nok ikke det ;) Siter Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg