VwDude Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 vurderer salg av en cab.. desverre nok skyldig avgift på 5000 på den. men mest lukrativt å selge den eller rett og slett bare hugge den? er jo veteran tross alt:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Litt synd det med at den er skyldig da. Jeg er interisert hvis prisen og bilen er så å si bra.. Send meg bilde og pris på pm da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jg ønsker også bilde og pris på PM! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hva med å heller legge pris og bilder ut her da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 skal legge ut bilder og film her ja.. hadde jeg bare husket hvordan:) og jada.. bilen er et prosjekt.. starter gjør den jo.. men er ikke hopp inn og kjør dette.. da hadde jeg heller ikke solgt.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 dette kunne vært noe. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Bilder og pris? Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 hadde visst glemt hele bilforumet jeg.. bilen selges som delebil grunnet jeg har funnet ut at det var altfor mye heftelse på den.. men jeg ga 5000 for den selv.. så et sted mellom 3500 og 4000 vil jeg ha.. ellers plukker jeg heller av delene og hugger den..bilder kan komme.. eller så ligger bilen ute på autodb også.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2138069 NB: står at det er 5000 i avgifter.. men etter sjekk er det faktisk mer.. bare ikke gjort om i annonsen Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg