Gå til innhold

100W Xenon-look H7 pærer

Ranger emnet


Jotne

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

hvis du har tenkt til og prøve dette må du være klar over at "lampeglasset" er laget av plast. og at reflektoren tåler nok ikke så mye mere varme enn 55w. vil KANSKJE smelte.

 

et relekit er etter min mening et must. (hvis ikke så går nok sikringen, I Bestefall). orginal ledningsnett vil kanskje ikke vare hvis du setter i større sikring. :)

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Siden dette er langlys, så blir di jo bare brukt når jeg kjører, slik at det skal gi ok kjøling. Men jeg skal følge med for å se om noe blir unormalt varmt.

 

Får håpe at i en moderne bil at sikringen ryker før lednigene.

 

jeg skrev det kanskje litt dumt, sikringen vil nok ryke før bilen brenner opp. (selvom overnervøse jeg ikke hadde stolt på det)

 

men det som er greit og vite er at 55w x2 trekker ca 10a, og 100w x2 trekker 20a og da vil nok ikke sikringen vare spes lenge. men det vet du jo ikke før du har prøvd ;)

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke ettermontere xenonkit til 800kr i langlysa dine? xenon i langlys er det vel ikke regler for, men det er uansett like "ulovelig" med ettermontert xenon i langlys som det er med 100w halogen som ikke er E-merket og godkjent for gatebruk. ville gått for ettermontert xenon jeg ja istede for å bruke 300kr på jallaxenonpærer!! :D hehe

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår