Gå til innhold

Ground Zero & Dynabel

Ranger emnet


Dannyblue_86

Anbefalte innlegg

Jo så klart, max 2000rpm da. Men han trenger jo ikke en superdynamo om han har nokk batterier på db drag, spiller jo tross alt, om du vet hvordan frekvens du spiller høyest på så er d jo snakk om 1-3 sekund med lyd. :P

 

ikke alle klasser det er lov med mer enn 1 batteri. Men det finns mange rå batterier tross alt. bare å kjøpe et (eller fler)som har skikkelig med krutt det :rockets

Team Re-Loud Stian

NM mester 2008 Street A 155,5 dB

2010..sannsynligvis Street A

B2, Atomic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen bil skal du bygge i??

skal byge i en mercedes 300 ce. det er en cupe med lukket bagasje, litt kjipt men jeg må da velge en båndpassløsning for subben ikke sant? hvor stor bass burde jeg velge? vil ha glede av annlegget hele tiden siden det er i bruks bilen min.

åssn spiller 18" 15" i forhold til hverandre. jeg vil jo høre bassen også liksom. ikke bare orkan i bilen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal byge i en mercedes 300 ce. det er en cupe med lukket bagasje, litt kjipt men jeg må da velge en båndpassløsning for subben ikke sant? hvor stor bass burde jeg velge? vil ha glede av annlegget hele tiden siden det er i bruks bilen min.

åssn spiller 18" 15" i forhold til hverandre. jeg vil jo høre bassen også liksom. ikke bare orkan i bilen, hehe

 

Tja si det. Har aldri bygd i en merce så da tror jeg nok du bør høre med noen andre dessverre.

Er så veldig forskjell fra bil til bil, ihvertfall hvis du skal delta i dbdrag.

Har aldri prøvd 18" så vil ikke uttale meg der heller. Har hatt 12" og 15" før,men de elementene kan ikke sammenlignes med de som er på markedet i dag.

Jeg har kun 2stk 10" nå i en fiat panda som kun er ren db-bil og de basser godt nok de :) dette går på smak og behag

Team Re-Loud Stian

NM mester 2008 Street A 155,5 dB

2010..sannsynligvis Street A

B2, Atomic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår