Gå til innhold

Driftstyle.no - erfaringar?

Ranger emnet


Papi.

Anbefalte innlegg

IKKE KJØP!

Bestilte 2 bøttestoler, en intercooler og en boostcontroller i desember.

Stod ingenting om at de ikke hadde det på lager, men å si fra blir tydeligvis for dumt.

 

 

Fikk etter laaang tid intercooleren etter masse masing, han sa at han skulle snakke med kollegaene sine og finne ett alternativ på de stolene hvis de ikke fikk de inn igjen.

 

Ikke hørt noe siden.

 

Rett og slett, HOLD DERE UNNA

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
IKKE KJØP!

Bestilte 2 bøttestoler, en intercooler og en boostcontroller i desember.

Stod ingenting om at de ikke hadde det på lager, men å si fra blir tydeligvis for dumt.

 

 

Fikk etter laaang tid intercooleren etter masse masing, han sa at han skulle snakke med kollegaene sine og finne ett alternativ på de stolene hvis de ikke fikk de inn igjen.

 

Ikke hørt noe siden.

 

Rett og slett, HOLD DERE UNNA

 

For å følge opp denne.

 

Har nå gått, ja hva blir det, 3mnd siden jeg bestilte OG betalte for varene. Jeg fikk som sagt intercooleren, men etter mailen om at han skulle prate med kollegaen(e) sin(e) har jeg ikke fått noe hjelp.

 

Har sendt mail både om hvordan det ligger ann, og at jeg ville heve kjøpet siden det hverken kom deler eller penger til meg. Sendte en sms om at han skulle ta kontakt, men ingenting. Liker å ha ting skriftlig så det ikke bare blir ord mot ord i en fremtidig sak.

 

Nå sitter jeg å sanker informasjon om denne Terje "tersomme" Westby Sommerstedt som jeg skal ta i bruk på mandagen hvis jeg ikke får svar på siste mailen. Send meg gjerne en pm hvis noen har nummer som er i bruk.

Er helt utrolig hvor lang tid jeg gir dem, men dette er siste sjansen.

 

Er vel like stor sjanse for at dem leser her som mailen virker det som. Bare å ringe hvis dere vil ordne opp, jeg trenger stoler eller penger jeg, men jeg trenger det NÅ!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår