Gå til innhold

Noen som har handlet med HBBM service?

Ranger emnet


karesvik

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Firmat selger verkstedsutstyr på FINN. Har ikke fått varer som er betalt. Andre med erfaring fra firmaet?

 

Hei.

 

Har samme problem som deg. Betalte en maskin, men har ikke fått noe. Dette var i fjor høst, så nå anser jeg pengene som tapt. De som drev dette, har startet opp et nytt Firma som heter Unite Norway, så jeg anbefaler ALLE å holde seg unna dette firmaet. Charles H Foss er personen som driver dise kjeltring-strekene..

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send de et "trusel" brev med at du vil ha pengene tilbake og skal ha tilbake melding/pengene tilbake innen en vis dato som du setter hvis ikke dette skjer.

Rappoter han/de til forbrukerombudet og annmeld saken til politiet.

Lag et helvete for de når de driver foretninger på denne måten.

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Utrolig men sant, så fikk jeg maskinen min i går.

Det gikk et halvt år fra jeg betalte den, til jeg fikk den..

Jeg får trøste meg med at prisen har gått opp 6500,- siden jeg betalte den. :-)

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Du har fått akkurat som du vil ha det. Så dine klager kan du dra et vist sted med.

 

Mvh.

 

Charles.

 

 

[/b]

Hei.

 

Har samme problem som deg. Betalte en maskin, men har ikke fått noe. Dette var i fjor høst, så nå anser jeg pengene som tapt. De som drev dette, har startet opp et nytt Firma som heter Unite Norway, så jeg anbefaler ALLE å holde seg unna dette firmaet. Charles H Foss er personen som driver dise kjeltring-strekene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt riktig. Men gå da for Advokatene Atle og Arild Standal i Florø. det er dem som står bak hele mann skiten og jeg er møkka lei all denne skitt kastingen. Er det intresse for det skal jeg gjerne offentlig gjøre brevene fra advokatene standal og co. så dere en gang for alle får sannheten i all dritten disse jævlene finner på. Og spør Ex. dragen hvor det ble av 2 konteinere med løfte utstyr som var på vei inn. som sporløst forsvant. Hun ringte nemmelig samtlige fabrikker og stoppet eller omdiregerte lasten til et annet sted.

 

Det som også er merkelig. Hvorfor har hun 4 advokater på saken og har tapt i tingretten og i lagmannsretten. på skifte og erstatning's saken.

 

Dere kan dømme meg så mye dere bare vill men det var hun som sørget for at konteinerene som var betalt aldri kom til norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått akkurat som du vil ha det. Så dine klager kan du dra et vist sted med.

 

Mvh.

 

Charles.

 

 

[/b]

Snakker om å skaffe kunder her da:lol:

 

Ja helt riktig. Men gå da for Advokatene Atle og Arild Standal i Florø. det er dem som står bak hele mann skiten og jeg er møkka lei all denne skitt kastingen. Er det intresse for det skal jeg gjerne offentlig gjøre brevene fra advokatene standal og co. så dere en gang for alle får sannheten i all dritten disse jævlene finner på. Og spør Ex. dragen hvor det ble av 2 konteinere med løfte utstyr som var på vei inn. som sporløst forsvant. Hun ringte nemmelig samtlige fabrikker og stoppet eller omdiregerte lasten til et annet sted.

 

Det som også er merkelig. Hvorfor har hun 4 advokater på saken og har tapt i tingretten og i lagmannsretten. på skifte og erstatning's saken.

 

Dere kan dømme meg så mye dere bare vill men det var hun som sørget for at konteinerene som var betalt aldri kom til norge.

 

Sålenge du sitter der som en mellommann må du nok alltid regne med litt skittkasting sålenge varer og lignendes ikke kommer frem! Så lev med det, eller finn på noe annet å drive med!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått hverken utstyr eller penger tilbake. Ikke har jeg hørt noe fra politiet heller. Siden hovedpersonen i dette svindelopplegget Charles Foss er på forumet kan han kanskje si noe om utsiktene framover for at utstyret skal dukke opp eller at jeg får pengene tilbake. Siden du driver Unite Norway burde fornøyde kunder være viktig for deg skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår