Tore Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 klarte å knekke no støpeplast da jeg ikke klarte å holde meg unna selv om det er -15grader ute er den jeg har ringa rundt på bilde. hva er det den er til? skreiv ned hva som sto på den. GERMANY 058 133 454 PXO 421 159-09 EPDM SAGEM made in france Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er noe vacum greia :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 så ut som no ventilgreier inni der men hadde jo vært litt kjekt å vite hva den er til sånn eksakt å hva slags påvirkning den har på bilen når den ikke er i orden Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvor går slangen fra - til ? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 aner ikke den forsvinner ned inntil skjermen på luftfilterboksen og går opp igjen til den saken. som det sitter ei kontakt på. er det ikke heller noen som vet hva denne runde klumpen er til da? :) Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 er det ikke vacum pumpa til tanken a.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Står der et delenummer på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 GERMANY 058 133 454 PXO 421 159-09 EPDM SAGEM made in france Dette er det jeg fant på den! Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 nippelen man setter fast slangen knakk så den er det hull i ja. hva kan skje da? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) er vakum til tanken jo. den dritten som sitter og tikker.. om det ikke er hull i den så er det ikke farlig.. Stemme :P Fæl lyd, høres ut som rådebank på en liten moped elns ^^ Endret Februar 9, 2009 av alarm92 Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 kjørte en tur å hører ikkeno tikking eller ulyd jeg. ikkeno uvanig i det heletatt. eller klimaen satte vifta på fullt da den sto på auto enda jeg hadde bare kjørt i 30 sek. i 18 kuldegrader. så er ikkeno varmeaperat greier a? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Tipper magnetventil.. ;) Denne går fra aktiv kullfilter til innsug. Den har til oppgave å lede bensindampen/gassen som oppstår og føre den til forbrenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 kjørte en tur å hører ikkeno tikking eller ulyd jeg. ikkeno uvanig i det heletatt. eller klimaen satte vifta på fullt da den sto på auto enda jeg hadde bare kjørt i 30 sek. i 18 kuldegrader. så er ikkeno varmeaperat greier a? Man hører bare lyden når man står framme over luftfiltret og motoren går :P Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 å faen. trodde det måtte være motvind å løpe mot sørvest og bilen pekt mot mekka jeg :P klar over det da . men harte ikkeno mer enn vanlig. men ja ista klakka det vedlig mer enn vanlig, det var no kullos greier. husser ikke hva audimannen sa jeg Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 å faen. trodde det måtte være motvind å løpe mot sørvest og bilen pekt mot mekka jeg :P klar over det da . men harte ikkeno mer enn vanlig. men ja ista klakka det vedlig mer enn vanlig, det var no kullos greier. husser ikke hva audimannen sa jeg HÆhæ :P Bare bytt den du, End of Problem ;D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg