Gå til innhold

Luftfilterboksen Polo 6N2

Ranger emnet


spewster

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Polo 01 - 6N2 - 1.4 (AUD)

 

Må ta service på bilen straks og har et spørsmål, hvordan får jeg opp luftfilterboksen slik at jeg får byttet filter? Må jeg ha noe spesialverktøy?

 

Fint om noen kunne skrevet kjapt og greit hvordan jeg får opp plastikken uten å ødelegge for mye :)

 

På forhånd takk!

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass. Det der var ikke likt som i min :p Ta og dra av motordekselet. det kan være under der (vil jeg se som mest sannsynlig). Også kanskje det er noe under der. Skal ikke trenge spesialverktøy :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass. Det der var ikke likt som i min :p Ta og dra av motordekselet. det kan være under der (vil jeg se som mest sannsynlig). Også kanskje det er noe under der. Skal ikke trenge spesialverktøy :)

 

 

Da er spørsmålet, hvordan får jeg av det? :)

 

Har løsnet boltene på toppen, men det virker som den henger på noe i bakkant som ikke jeg kommer til?

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svarte røret vedsiden av oljepåfyllingslokket er kaldluft inn til filteret.

 

Du kan starte med å ta av det svarte dekselet, regner med du finner noe lure plugger i de høllene rett under "1.4MPI" teksten.

 

Luftfilteret ditt ligger 99% rett over "VW" logoen.

Det er jeg nesten sikker på :)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår