turboascona Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Heisann. jeg har kjøpt en Golf 3 som i -97 ble importert fra USA til Norge. denne golfen har en motor som er på 2 liter, yter 115hester og heter "ABA". bilen er originalt levert med denne motoren, og er ellers i original tilstand. det jeg lurer på er egentlig om man kan kalle dette en "GTI" siden den yter det samme som den europeiske G3 med 2 liters 8 ventiler på 115hk med motorkode 2E? eller er det bare en helt vanlig Golf 3 med 2.0 isteden for 1.8? På forhånd takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Heisann. jeg har kjøpt en Golf 3 som i -97 ble importert fra USA til Norge. denne golfen har en motor som er på 2 liter, yter 115hester og heter "ABA". bilen er originalt levert med denne motoren, og er ellers i original tilstand. det jeg lurer på er egentlig om man kan kalle dette en "GTI" siden den yter det samme som den europeiske G3 med 2 liters 8 ventiler på 115hk med motorkode 2E? eller er det bare en helt vanlig Golf 3 med 2.0 isteden for 1.8? På forhånd takk for alle svar! europeisk golf 3 kom som 115hk 2.0 gti så ja den er vel en gti =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hmm.. det jeg og tenker, men jeg tror ikke den er ført opp som GTI noen steder.. sannelig ikke sikker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg