Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe jeg ikke har fått med meg her eller???

 

dette var jo en gang en sånn FAEN HELLER tråd pga. at bilen hans var blitt vræka.. men her driver dere å kødder som bare faen:) hva skjer liksom.. tenk hvis det hadde vært bilen din..

 

eller er det noe som har skjedd som jeg ikke har fått med meg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er at vi ironiserer over måten det første innlegget fremstillte hele situasjonen. Det var lett å tro at dette var et hardbarket oppgjør på linje med Ali vs. Foreman i "The rumble in the jungle", etterhvert kom det fram at det kanskje ikke var fullt så dramatisk som man skulle tro.

 

Senere kom man med en rekke filmtitler som kunne passet for å beskrive det hele. Å siden et bilde sier mer enn tusen ord fant noen det her morsomt å lage et par movie-postere av det hele.

 

Hadde dette vært en historie om bilen min som ble banket opp av en illsint mobb fra Nannestad, så ville jeg også trukket på smilebåndet av måten denne tråden har utviklet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Noe jeg ikke har fått med meg her eller???

 

dette var jo en gang en sånn FAEN HELLER tråd pga. at bilen hans var blitt vræka.. men her driver dere å kødder som bare faen:) hva skjer liksom.. tenk hvis det hadde vært bilen din..

 

eller er det noe som har skjedd som jeg ikke har fått med meg

Når man er så idiot i hue at man ikke skriver all sannheta med en gang, går det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer kordan det evnt går med denne calibraen sånn i virkeigheten og om politiet får gjort noe med saken? eller?

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår