tussi18 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Men har stor diff sperre? Siden du sier brems. Min har ikke sperre hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 sperre finner du på nyttekjøretøy, offroadbiler, traktorer og gammal audi. så det ordet kan du liksågodt legge fra deg allerede her. diffbrems heter det det er snakk om her. både liten og stor type diff kom med brems. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 sperre finner du på nyttekjøretøy,offroadbiler, traktorer og gammal audi. så det ordet kan du liksågodt legge fra deg allerede her. diffbrems heter det det er snakk om her. både liten og stor type diff kom med brems. Vet det du sier er helt korrekt men sperre er ett ord som sitter i ryggmargen så er lett å bruke det og de fleste skjønner det. men helt rett at det heter diff brems Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 :thumb Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Der tar du SKAMMELIG feil. Ikke en eneste omega A som jeg har hatt har hatt brems. Helt åpen diff. Hvilke har altså da brems? noen som VET det sikkert kan fortelle. Istedenfor at andre gjetter og gir feil info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 både liten og stor type diff kom med brems. det jeg mente her var at en kunne få begge deler med brems om en ville. De fleste har vanlig åpen diff. sånn i tilfelle det ble noen misforståelser. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Der tar du SKAMMELIG feil. Ikke en eneste omega A som jeg har hatt har hatt brems. Helt åpen diff. Hvilke har altså da brems? noen som VET det sikkert kan fortelle. Istedenfor at andre gjetter og gir feil info Den eneste ordinære Omega A som kom med diffbrems som standardutstyr var 3.0 24v. Alle andre modeller fra LS til CD kunne bestille dette ekstra for 806 DM (pris fra 08/1990). At man oftest finner diffbrems på CD modeller og de med litt større motorer har nok mest med at de kjøperene har vært litt flinkere til å huke av på utstyrslista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg