Monthy Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Har problemer med dørhåndtakene bak på min 97 stasjonsvogn. når jeg åpner døren går ikke håndtaket inn igjen. har prøvd å smøre det opp men uten hell. er det noe form for returfjer som er gåen? takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Join the club. Oppvokst med forskjellige Mondeo`r og alle hadde samme feilen. Min også :). Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 men det må jo vere noe som er hoppet av/ ødelagt der i døren. kan vel ikke komme sånn av ingenting. noe må det vere. sykt irreterende jafall. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Kan slenge meg på lasset og si at jeg har et stykk passasjerdør hvor håndtaket henger igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 må nok si at jeg er med på lasset jeg å :P hehe ja ganskej irriterende ja ^^ Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Har 2 stk her å , begge bakdørene på en 95 mod sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Noen som vet hva dette kommer av og helst med en løsning på dette problemet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nei_nei_nei_ Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hadde samme problemet i sommer da håndtakene på dørene bak og passasjerdøra stivna helt i "åpne"-posisjonen, og måtte dyttes inn igjen. Evig plagsomme greier, og jeg prøvde først med det jeg da trodde var rikelige mengder 5-56, men uten resultater. Da ga jeg f. i et par dager, men jeg blei til slutt så drittlei at jeg tømte nesten resten av smøreboksen inn i håndtaket på passasjerdøra mens jeg dro og dytta som en idiot i lang tid. Det funka faktisk til slutt på alle dørene, men det krever massive mengder med crc/wd-40 etc.. Så ikke gi opp, men bare fortsett og spray og riv og slit i håndtaket til det gir seg.., det funka for meg i hvert fall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 saaaaaamme på min også... xD Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 skrudde så enkelt av begge dørtrekkene i helgen ! Det gjøres så enkelt at du tømmer en boks med crc eller wd40 inni døra på alle bevegelige deler ! Dette fungerte kjempebra , spørs bare hvor lenge det varer før man må inn og tøm en boks igjen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Et tips kan være å smøre med fett, istedenfor 5-56 eller wd-40, da fett har lengre levetid rent "smøremessig". Silikonfett/monteringsfett funker sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 bruk noe annet enn WD40 osv. hvis dere har av dørtrekket, så slepper dere å ha det av en gang i måneden.. Feit olje, fett osv. funker bedre :) Meeeen, må slenge meg på lasset... : Har to bakdører på min mk1. Svigerinna har en på sin mk2. L.P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 er også med på det store lasset med begge mine mondeoer.. en svart 24v sedan og en 2.0 Zetec stv. :P hadde tenkt jeg skulle smøre de opp men har ikke jobba så mye med sedanen enda og stv`n er bilcross så de dørene sveiser jeg igjenn:P Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 men det må jo vere noe som er hoppet av/ ødelagt der i døren. kan vel ikke komme sånn av ingenting. noe må det vere. sykt irreterende jafall. Riv i med ett nytt dørhåndtak:) Går å ta det ut og få løsnet bolten som sitter i plasten sammen med ei fjør. Ta ut bolten og slip den på en stålbørste, Så tenker jeg dørhåndtaket spretter på plass igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg