SiggE Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Hei! Noen som vet hva service/bytte intervall på registerreima på en Passat 1,6i 1989 er? Er den vanskelig og bytte? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 jeg har ikke så mye peiling, men. tror det er masse plastdeksler og sånn som må av for at man skal komme til. og det er jo ikke akkurat god plass i ett motorrom. så, er vel mer kronglete enn vanskelig vil jeg tro, uten at jeg er noen ekspert. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by benredik jeg har ikke så mye peiling, men. tror det er masse plastdeksler og sånn som må av for at man skal komme til. og det er jo ikke akkurat god plass i ett motorrom. så, er vel mer kronglete enn vanskelig vil jeg tro, uten at jeg er noen ekspert. lol lol lol thumpsup :hello: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg