trialboy Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hei! Selger to nye originale golf rallye dører, dem selges ikke lenger noen sted lenger....+ en original golf rallye grill med emblem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyBones Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Veit ikke hvordan de ser ut, har du noe bilde? trenger ny førerdør på min 3 dørs golf 2 så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei! Dørene er akkurat likens bare uten hull til listene som går midt på døra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har du dørtrekk ? jeg gir deg godt bud hvis du har trkkene også =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hakke dørtrekk nei...men skal ikke du ha dørene da? :) dørtrekk er bare å se på ebay det...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staasen Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Kan kjøpe rally grillen. har ikk enoe annet små deler også a. Mye skal du ha.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 ghost: hakke trekkene nei...men det er enkelt å kjøpe på ebay.de skal ikke du ha dørene da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trialboy Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 staasen: veteke jeg, kor mye kan du gi da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 50 kr + frakt for grillen ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg