Gå til innhold

Ødelagt touring...

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by erikk

 

Bmw skal mao. være det motsatte av Auda?

 

Siden når er det "rett" stuk på Audien når den skjærer i øynene på uskyldige forbipasserende? Audi skal etter min mening også ha en minimalistisk look. "Looks can be decieving" - bilen skal være diskré, men huse et monster av en motor og matchende väghållning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forskjellige typer oppmerksomhet, både god og dårlig. Denne bilen tiltrekker seg nok den dårlige sorten oppmerksomhet, tror nå jeg. Folk på gata ser bilen, og peker og smiler, og eieren tenker "fatt det, de liker bilen min", mens mellom seg sier de "fy faen for en stygg og smakløs bil! Se på den sleske eieren der han sitter, han tror sikkert han er konge av hele verden der han cruiser i sin brytfæle vulgo-vogn, i pity da fool osv. etc."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

hva har dette med media å gjøre? Kan du forholde dette til BMW forum delen?

 

Definisjonen på Media-forumet:

 

"Bilder og Video. Her legger du ut linker til filmer og bilder innen bil og alt annet du vil dele med oss. Du kan også uppe bilder inn hit,men prøv da å begrense størrelsen på bildet. For store bilder vil bli slettet"

 

 

Media-forumet har ingenting med aviser eller radio og gjøre....etc

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine vurderinger da men..

 

Lakk : Litt overdrevenkanskje/ligger på kanten til og være stygt

 

Styling : Baklampene var ganske greie, iom at jeg ikke liker bimmer lampene, fronten og rompa var ganske digg

 

Felger : Ser ikke så godt felgene, men så langt som jeg ser så ser det ut som det er helt greie felger.

 

Motor : Så at noen sa det varen m3 motor med smg kasse i denne bilen og det er jo ganske så rått da så..

 

Til slutt vil jeg si at jeg ikke hadd sagt nei takk til denne bilen nei:P Ville heller tatt på en kameleon farge eller noe sånt på den..

 

My 2 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Definisjonen på Media-forumet:

 

"Bilder og Video. Her legger du ut linker til filmer og bilder innen bil og alt annet du vil dele med oss. Du kan også uppe bilder inn hit,men prøv da å begrense størrelsen på bildet. For store bilder vil bli slettet"

 

 

Media-forumet har ingenting med aviser eller radio og gjøre....etc

 

Poenget er at du KUN poster BMW bilder.. Hvorfor ikke holde det til BMW forumet der folk er interessert i BMW ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår