V12 POWER Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har en BMW 850 med V12`ern, som jeg er superfornøyd med.... Selv når jeg står parkert ved siden av en Diablo er oppmerksomheten enorm for bilen...... Lyden du får når du starter bilen får kroppen min til å skjelve hver eneste gang:) Og når du når de berømte 300, og bilen bare fortsetter, så vet du at "Verden nok en gang smiler til Deg!" V12 POWER KRAFTWERKEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA B12 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Corona, kan du dele dine erfaringer med denne bilen? Har begynt å vurdere 850 som et seriøst alternativ, men usikker på hvordan den er i forhold til bensinforbruk og forsikringskostnader. Du vinner ikke noe øko løp med den, men det er ikke så galt. Så lang min erfaring rekker er den svært driftssikker, men det er klart om noe går til helvete koster det penger. Jeg har kjørt en 850 csi på rundt literen på langkjøring, men det er ikke vanskelig å øke det til kraftig. Småkjøring er helt vilt, men dette er jo ikke bilen for den type kjøring. Dette er bilen for de lange turer i høy fart, da er den en nytelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Emmsport ved Dora i tr.heim hadde en forferdelig deilig 8'er i fjord sommer. Mørke bmw blå Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gambos Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvor mye koster en hovedservice på en 850? og har den hydrauliske ventilløftere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvor mye koster en hovedservice på en 850? og har den hydrauliske ventilløftere? Den har garantert hydrauliske. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 At en admin har en så slapp holdning til topic synes jeg er skremmende :D Noh Bullshit Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 kan vel vekke i livet denne tråden igjen med å si at jeg går til innkjøp av en 850 nå veldig snart, er i dialog med en fyr ang. bytte min mot hans, forhåpentligvis så går det rette vegen å jeg blir en lykkelig og stolt eier av en av de desidert fineste bmw gjennom tidene (min mening) blir nok ikke registrert med norske skilt på en stund vis jeg får den, må betalte engangsavgift også må jeg krangle litt med forikrings selskapet om å ville forsikre den :P Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 At en admin har en så slapp holdning til topic synes jeg er skremmende :D Noh Bullshit Haha, tråden er 5 år gammel. Var litt andre tilstander her inne da ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 kan vel vekke i livet denne tråden igjen med å si at jeg går til innkjøp av en 850 nå veldig snart, er i dialog med en fyr ang. bytte min mot hans, forhåpentligvis så går det rette vegen å jeg blir en lykkelig og stolt eier av en av de desidert fineste bmw gjennom tidene (min mening)blir nok ikke registrert med norske skilt på en stund vis jeg får den, må betalte engangsavgift også må jeg krangle litt med forikrings selskapet om å ville forsikre den :P Gratulerer :) Bmw 850 er nydelige biler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Kva er toppfarten på ein orginal 850? 850 er den finaste BMWen som er lagt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Sikkert som alle andre tyskerbrakker, 250km/t. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byteman Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Oki da har jeg bladd litt gjennom sidene her å funnet ut at det var jo relativt lite på 8 serien så da poster jeg min har had den siden 2004 søt E31 850 go bromm å allt :) blir spennende å høre meninger btw min er sperra på 280 på speedoen Siter BMW E36 316i 94 BMW E31 850i 92 BMW E28 520i 86 x Mazda 626 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 850 er kjøremaskin! Det er en bil jeg skal ha før jeg blir gammel og grå, hehe. Men vet ikke helt om jeg likte felgene og eksosen på denne... Hva har du i bagasjen siden du ikke får igjen lokket da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byteman Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 (endret) tidenes best bygde BMW i mine øyne da du får ingen andre like gamle biler med det en 850 kan tilby , herlig bil å kjøre. hehe , grunnet at bilen var helt dau på strøm så kunne ikke smekke igjen bagasjen, får den ikke opp med nøkkel , prøvde allt som ble anbefalt , 5.56 trykking løfting the works så la den i lås å la lokket på slik at jeg kom til uten å hente en 1000amp booster for å starte den :)' mekanismen fungerer , men lokke satt som støpt etter 4 år. felgene er det mange som er uenige i haha den kom på 3 plass pga de i tyskland på 850 treffet i 2002 mener jeg det var. skal se etter no feitere , mene skal ikke ha for store , men synes det ser bedre ut med litt flere armer og kant på disse. men vil gjerne ha tips og meninger om hva folk synes blir bra på bilen. :) grunnen til at det ikke er blitt gjort no på bilen er for at den har stått i 4 år siden sist jeg hadde den, ubrukt, skammelig jeg vet, men det Eneste som var feil på den nå var at batteriene var daue, bremsene var fine , olja mm jeg synes eksosen ser mye bedre ut en de orginale 4 rørene , men det er jo helt å holdent en smaks sak til de som lurte på forbruk , sikkert foreldet , men det kan jo være noen tittere der ute min bruker , etter kjøre comp, hvis man resetter endel for å ikke få snitt, -1,2 på pen kjøring type motorvei i ca 140 bilen ligger da på 1700 omdreininger , allt under 2000 bruker du fra 1 til 1.9 på mila, allt over , tja d sier seg selv. -2,2 på pådrag type ujevn bykjøring 3,7 sier kjøre kompen at den bruker på mila når den står godt å durer parkert. EDIT Endret August 18, 2009 av byteman Siter BMW E36 316i 94 BMW E31 850i 92 BMW E28 520i 86 x Mazda 626 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 (endret) Du kan ikke mene at det ser best ut med ett rør på hver side?? Se selv: Ikke tvil i mine øyne iaf... Ville gått for 4-rørs Eisenmann eksos eller tilsvarende Ang. felger så synes jeg Alpina felgene kler 8-serien meget bra... Hartge-felger er ikke feil: Ellers synes jeg at den kler CSI felgene (aka M5 felgene M Paralell) felgene er det mange som er uenige i haha den kom på 3 plass pga de i tyskland på 850 treffet i 2002 mener jeg det var. Du mener den tok 3. plassen pga de felgene var fine eller motsatt? :) At du kunne vunnet liksom.. Endret August 18, 2009 av Dr_S Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg