Patnyg Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei folkens, ny på forumet her. Planen er og kjøpe meg bil, og jeg regner med og ende opp med en 2003 modell audi a3 1,6. Kjip motor, men som student fungerer det utmerket. Det jeg lurer litt på er, noen av a3'ene har ikke grøfte/kurve lys. Er dette noe man kan kjøpe originalt og sette på selv? eller få noen profesjonelle til og sette på? Hva skjer i så fall med bryter og sånt? Takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ornder seg det meste med penger:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 org. grøftelys til din bil ligger vel på 4-5000. Da blir alt org. med hht brytere etc. Dette er pris uten montering. Med montering tror jeg Møller skal ha ca 9000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Du trenger jo gjerne å ikke kjøpe orginalt da! Kan få tak i grøftelys til 600 kr stk. lønner seg å søke å høre med stylingforhandlere.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patnyg Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 okei, tusen takk for kjapp respons.. Ja, får se om hva det blir, fattern har montert grøftelys før, og jeg har noen kompiser som er audi entusiaster som har gjort det meste med audi. Så og svi av 5000 kr for originalt gjør ingenting. Må jeg til møller for og få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Jepp, eventuelt også Norsk Bildelesenter. Tåkelykt Audi A3 2003 mod :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patnyg Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Se der ja Thofte. Tusen takk. Var ikke dyrt heller det der. Det er til den nyeste typen av 03 modell audi det der? Og vet du hva som skjer med evnt bryter? Går det og bruke original bryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 kan bruke org. bryter ja.. bare du har litt kjenskap til montering. Men dersom du har mange audi-venner så ordner det seg nok :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patnyg Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Okei. Den er god. Så tåkelykter fra Norsk bildelesenter er omtrent originale og fungerer på vanlig bryter. Det er jo knall. Hva med originalt xenon kitt til denne bilen da? Med sensorer og full pakke. Ikke noe billige pærer jeg setter inn.. Men noe møller mat.. Det er også mulig og få tak i? Blir litt mas her, men jeg spør om det jeg lurer på..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg