Sharpshoot Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Etter å ha søkt lenge her inne så har jeg ikke enda funnet ut hva pærene til instrument belysninga heter. Prøvde å plukke ut den som var gåen, men hadde blitt sprø av varmen så den gikk i 1000 knas. Og den som fungerer lar jeg være til jeg har fått tak i nye. Håper noen kan gi meg et svar :-) mvh John-A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 (endret) vagnr 893 919 040 A - glødelampe 12V2W glassklar vagnr 893 919 040 C - glødelampe 12V1,2W lysrød vagnr 893 919 040 D - glødelampe 12V2W mørkrød vagnr 893 919 040 E - glødelampe 12V2W gul Like greit å kjøpe med holder mener jeg, er ikke mange kr i forskjell, og jeg fant ihvertfall ut at det var noe piss arbeid å få nye pærer ned i dem gamle holderne, samt at mine gamle holdere var blitt sprø av varmen :D Samt bytt begge når du allerede er å roter baki der, når den ene har gått, så er det vel ganske stor sannsynlighet for at den andre har lyst til å ta kveld snart også :D Endret Februar 6, 2009 av Hurricane Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharpshoot Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Takker for svar Hurricane :-) Kommer til å kjøpe med holder, ser for meg at dem som står igjen ikke bedre å få ut enn den jeg tok ut. dvs sprø plastikk John-A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg