Mondeo Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Dette har jeg sett før. Men det var kanskje ikke pga bråk, for det var en politibil....... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Har så mye eksoslekkasjer for tia så hjelper heller lite på min bil Seriøst, hvis noen hadde fylt potta mi med byggskum hadde jeg borra hull før potta.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hvorfor ikke bare ta igjen mot denne livløse stakkaren med å fjerne eksosen og erstatte det med en 3" rakrør på en halvmeter ut av forskjermen da? måtte jo vært bare morro.. at det VIRKELIG går an å bry seg så mye om dustehoder med bråkete eksos sier mer om han enn om dustehodene: forbanna livløse taper, begynn å jobb isteden for å synke lavere enn bunnen på mariannegropa(Verdens laveste punkt på havbunn):flushit: Jeg ser liksom ikke grensen for hvor lavt enkelte han synke, tydeligvis lavere og lavere jo flere år som går. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Godt å se at flertallet av de som har stemt på VG enten liker, eller ikke har noe i mot bråkete eksosanlegg, og at "bare" ca. 40% syns det er en pest og en plage... Bråkete eksosanlegg kan få folk til å gjøre merkelige ting. For 3 år siden når jeg kjørte hjem på mopeden, ramket lyddemperen av på vei hjem. I det jeg kjørte inn i nabolaget, og parkerte mopeden i garasjen, rakk jeg såvidt å gå av mopeden før to naboer stod inne garasjen. De stod og kjeftet og bannet til meg, to menn i 40-50 årene. Så jeg lo av dem, og sa at det var et uhell, og at de måtte ta seg sammen. Da klikket de helt, og reiv av skiltet på mopeden (hadde brettet det), og heiv det i veggen. Etterpå begynte de og hive litt verktøy veggimellom. Til slutt tok han ene med seg en børste og skiltet med seg hjem og sa at pappa måtte hente det. Når pappa kom hjem med skiltet igjen hadde tosken rettet det, og forlangte at det skulle være sånn :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Bråkete eksosanlegg kan få folk til å gjøre merkelige ting. For 3 år siden når jeg kjørte hjem på mopeden, ramket lyddemperen av på vei hjem. I det jeg kjørte inn i nabolaget, og parkerte mopeden i garasjen, rakk jeg såvidt å gå av mopeden før to naboer stod inne garasjen. De stod og kjeftet og bannet til meg, to menn i 40-50 årene. Så jeg lo av dem, og sa at det var et uhell, og at de måtte ta seg sammen. Da klikket de helt, og reiv av skiltet på mopeden (hadde brettet det), og heiv det i veggen. Etterpå begynte de og hive litt verktøy veggimellom. Til slutt tok han ene med seg en børste og skiltet med seg hjem og sa at pappa måtte hente det. Når pappa kom hjem med skiltet igjen hadde tosken rettet det, og forlangte at det skulle være sånn :P bra du ikke har et ukontrollert sinne da.. jeg hadde antageligvis gått løs på de hvis de hadde gjort slikt mot meg:s Men ettersom de sendte brev til avisa, så er de nok ute etter oppmerksomhet. det skal være litt lyd fra eksosen! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skal pakke byggskum i tanken, i motoren, i eksosen, i dekka, inne i bilen til Leirviken jeg ^^ hahah.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skal pakke byggskum i tanken, i motoren, i eksosen, i dekka, inne i bilen til Leirviken jeg ^^ hahah.. Håper du har mye penger :) Klar over hva en boks med byggeskum koster om dagen? birthday :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Håper du har mye penger :) Klar over hva en boks med byggeskum koster om dagen? birthday :D nok ^^ men det er det fine med og å kjenne folk som lager det ^^ også kan jeg jo det selv så :P jobbet med det før :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skal pakke byggskum i tanken, i motoren, i eksosen, i dekka, inne i bilen til Leirviken jeg ^^ hahah.. håhåå.. du kan ikke være mye glad i livet ditt:p men om du kjøper nye skinnseter og alt av interiør ellers til meg, så skal du få lov!:D i motorrommet kan du også få ha i litt.. kanskje simmeringen blir tett også^^ Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skal love deg at den 240'n skal FLYTE etterpå når jeg er ferdig ^^ haha. så setter vi på en 9.9 HK båtmotor bakpå bilen og bruker den som båt ^^ haha Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Skal love deg at den 240'n skal FLYTE etterpå når jeg er ferdig ^^ haha. så setter vi på en 9.9 HK båtmotor bakpå bilen og bruker den som båt ^^ haha men 240'n står vel et sted rundt namsos nå. Har bare 740'n ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 men 240'n står vel et sted rundt namsos nå.Har bare 740'n ;) skreiv feil :P hehe.. æ veit kor røra e :P å d kan jo UMULIG vårrå så mang 740 er der :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 skreiv feil :P hehe.. æ veit kor røra e :P å d kan jo UMULIG vårrå så mang 740 er der :P hehe.. er nok ikke så mange nei :p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hehe.. er nok ikke så mange nei :p også i tilleg en lilla en :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 er nok bare jeg som har lilla 745 her ja:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg