limtopp Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Heisann, har akkurat skiftet alt av lyd i biln til Pioneer, og har planer om Pioneer logo oppe på bakruta evt. framruta. Noen som vet hvor jeg kan skaffe noe slikt?:) Vil ikke ha noen diskusjon om hvorfor jeg kjører Pioneer osv. osv.:) Takker for svar=) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Du kan ta kontakt med firmaer som lager loger og sånn så lager de etter eget ønske :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 (endret) Stikk innom en Pioneer forhandler ;) Kanskje enkleste å få disse "free of charge" om du hører med stedet du kjøpte utstyret? Endret Februar 5, 2009 av @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 De selger slike på den dekalbutikken som har reklame her på Bilforumet. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Eller ta kontakt med Pioneer support, så får du både streamer og kortstokk! :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Rart at folk skal kjøre rundt med gratis reklame, synes nå jeg. Og ikke kom hit å klag om anlegget ble frastjålet da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Rart at folk skal kjøre rundt med gratis reklame, synes nå jeg. Og ikke kom hit å klag om anlegget ble frastjålet da ;) neida Typhon. skal ikke komme til deg og klage vettu :) ta det helt med ro :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Bra ;D Da var det oppklart :p Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Bra ;D Da var det oppklart :p jeg skal stå og ta anlegget ditt og sette over i bilen min hvis noen tar anlegge mitt :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 jeg skal stå og ta anlegget ditt og sette over i bilen min hvis noen tar anlegge mitt :P hehe Da skal jeg stå å se på mens du gjør det, for det er nok ikke bare-bare :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Da skal jeg stå å se på mens du gjør det, for det er nok ikke bare-bare :) greit det :P hehe. men da vil jeg først binde deg fast til ett tre eller noe sånn ^^ :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Beste er at du hadde brukt så lang tid på å demontere alt at BEGGE hadde sulta til døde :P Spiller og DSP hadde vel uansett vært ubrukelig siden kablene der ligger under ALT hehe. Huff, stakkars tyv som prøver. Han eller henne ender vel opp med å bare skade utstyret istedet for å få det ut. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Beste er at du hadde brukt så lang tid på å demontere alt at BEGGE hadde sulta til døde :P Spiller og DSP hadde vel uansett vært ubrukelig siden kablene der ligger under ALT hehe. Huff, stakkars tyv som prøver. Han eller henne ender vel opp med å bare skade utstyret istedet for å få det ut. neida.. bare amatører som ødelegger ting (A) hehe :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.dekaltrim.nu har til mangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 jeg fikk to store og en liten når jeg handla på torshov :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg