Gå til innhold

motortrimming av rs2

Ranger emnet


gkw89

Anbefalte innlegg

Bilen var helt sinnsykt strøken. Forbausende bra.

Så nå er det bare å vente på go været. =)

 

såpass ja... den hadde jeg ikke no tvil på, så veldig strøken ut...

du får si fra om du blir lei:D

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler...

 

og visste du at bensinforbruk på under en liter på mila er FEMI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
jeg bare må ha sånn bil, og har lyst til å trimme den, for det er jo ikke mest org.(ikke at det er lite heller)

og koste hva det koste vil.. er verdt det, for meg..

 

hadde en bmw 540 e39, og det gikk ikke fullt så bra men... og har hatt litt 325 og 525 osv... så skal bli spennende med turbobil gitt... og er egentlig enig i det du sier med orginalitet på den, men den er såå veldig fin, at jeg skulle gjort mye for å få den... men mye vil ha mer, som noen sier...

 

Er ikke tull det Lars Erik sier da, i salgsanonnsene fra RS2 på finn.no råder selgeren at du sjekker forsikring før du kjøper, for dette er noe av det dyreste å forsikre innen audi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT her, men holder på med en S4-motor nå 2,2 230Hk.. Overhaler den for en kompis som skal ha den i sin 89' audi 100 Quattro.. Motoren er helt orginal nå, med orginal turbo/grenrør og hele greia.. Hva må byttes om han skal over 350hk? Dyser? Turbo?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gyldne middelstrek for R5 motoren til audi sier de er 400HK 500Nm.

 

Det er Nm som er interisant når man begynner og snakke om råder tåler det....

 

Jeg hadde ikke følt meg trygg med orginal innmat og 440hk. Da har du bra dreimoment. Vet ikke hva slags turbo heller men er farlig skummelt....

 

Men for all del, bare og lade på så mye du klarer.... jeg stopper ingen....

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gyldne middelstrek for R5 motoren til audi sier de er 400HK 500Nm.

 

Det er Nm som er interisant når man begynner og snakke om råder tåler det....

 

Jeg hadde ikke følt meg trygg med orginal innmat og 440hk. Da har du bra dreimoment. Vet ikke hva slags turbo heller men er farlig skummelt....

 

Men for all del, bare og lade på så mye du klarer.... jeg stopper ingen....

 

Han hadde vel garret på den S4'n. Var 28'n trur jeg, kunne kjøre greit trykk på den, han hadde vel 1.8 bar på det værste. Men nye eier bytta all innmat og mappa den, trur han fikk godt over 500 gamp etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår