AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 sjekk troll tuning.no dem får tak i justerbart senkesett til 3200. der kan du senke opptil 90mm og det er mer enn nok på sommeren. har selv planer om å kjøpe det å sette på min 2'er golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Trolltuning som.. 1. Som har en lang liste med negativ omtale? 2. Som faktisk kaller seg Trolltuning? 3. Som har prestert å få navnet sitt på dette: ? Hilsen en som er misfornøyd med dagens leveringstider, service og kvalitet på produkter levert til bil. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 sjekk troll tuning.no dem får tak i justerbart senkesett til 3200. der kan du senke opptil 90mm og det er mer enn nok på sommeren. har selv planer om å kjøpe det å sette på min 2'er golf. Fant ingenting som du sa, om de ikke tar imot spes.bestillinger. Har forresten funnet justerbart til under 3000. + frakt da seff. Og takk for advarselen Raceworld;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg har ikke noe erfaring med troll tuning selv jeg men en kamerat av meg er veldig fornøyd med det senkesette han kjøpte der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 120-senking på vinter og 60 på sommer da? :P haha xD Er jo glimrende det; så kan man sveise seg en liten plog, som man henger under leppa, så kan man skrape is i hele nabolaget :D Tjener fort inn til ett senkesett da :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 jeg har brukt troll mange ganger å har BARE positive ting å si om dem. Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg