Schnellfahrer Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 HJELP! Var ute og flytta bilen her om dagen, etter å tatt meg noen øl. Så kom jeg til å rygge inn i huset til naboen! Hva gjør jeg nå? HASTER! Naboen er på ferie, men kommer igjen neste helg!!!! Dette er KRISE! Kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har du knust grunn murn liksom så ere vel vansklig...? eller er det bare og pusse mur? Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Nå igjen ................... Ja du får det nå til hele tiden. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg veit liksom ikke helt jeg... Hus og murer og sånn er liksom ikke helt det jeg driver med! Derfor jeg spurte etter hjelp da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianuno Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 HJELP! Var ute og flytta bilen her om dagen, etter å tatt meg noen øl. Så kom jeg til å rygge inn i huset til naboen!Hva gjør jeg nå? HASTER! Naboen er på ferie, men kommer igjen neste helg!!!! Dette er KRISE! Kan noen hjelpe meg? Finn nr til en murer på gulesider;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 du ser vel om du har løsna en stor bit eller liten bit? ekke så enkelt og svare på det da.. blir det samma som og si hvor mye det koster og fikse bussen du rygga på uten bilde elr noe som helst f eks... kast på litt snø så later du som ingen ting og skylder på brøytebilen.... Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 kom til å rygge hehehe, er det et stort hull eller bare sprekker? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Fungerer dårlig å skylde på brøytebilen dessverre, så lenge naboen freser sjøl... Men det er klart, det var mørkt... Klokka var vel 1 på natta eller noe. TROR ikke noen så meg! Skal jeg bare late som ikke noe... Hvis ingen så meg, så er det ingen som kan bevise at det er meg heller? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er 15 blå ute.. Funker dårlig uten telt/tildekking, oppvarming og tilsettning i mørtelen.. bilde vil jeg se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ikke bra. Er det ille mye skade? Hva med bilen? Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det blei nok ganske store skader. BMW er en stor og solid bil ser det ut til! :) Har ikke sett så nøye på det enda selv egentlig.... Prøver å holde meg borte fra området inntil videre... Iallfall mens det er lyst ute.... Nervøs jeg altså! Skal prøve å få tatt bilder en dag... Men det fungerer liksom ikke så bra det heller i mørket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 slett tråden her, ligg unna nabohuset og hold kjeft :) finn på ei fin historie om hvordan du "skada" bakparten på bilen din Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har du greie naboer er det vel ikke noe problem. Snakk litt pent med dem Ordner seg sikkert Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 men ikke nevn noe om øl :) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Heh... Hadde det enda vært så vel! Naboen her er en av "våre nye landsmenn", og han eksploderer fortere enn krutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg