Gå til innhold

eu vs truetrack?

Ranger emnet


Buøyvolvo

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden skulle de snurre på hjulene så fryktelig da? :)

 

Hørtes merkelig ut!

Min er ikke utpreget tung å snurre hjulet på hvertfall.

 

Hehe.. si det har ikke peiling.,,. de mente det hvar sveiset sperr, men jeg sa de måtte skru av lokket å se men de nektet,, var en dritt onge som så på bilen.. fikk ikke værre der når de tokk kontrollen en gang.. mye annet rart som han mente var galt,, bremsen henger litt på høyre side og han mente det var lagret som har gått til helvette,

lagde litt skrape lyd,, :( fan skal aldri ditt å visse eller kjøpe bil..

OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah dah er dem likk. men det tokk sikkert ikke i. fikk ikke hværre der under eu kontrollen så vett ikke,, men ska ha etter kontroll enn anne plass,, heller kaste steijn på de som så på bilen i dag.. :) var på biltilsynnet 2 ganger med akslingen og ble ikke nemt et ord der,,

 

takker for svar,

OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld at jeg kommer med litt, innspill MOT deg her...

 

nå er det jo sånt at det ikke akkuratt alltid er like lett og ta disse kontrollene, og det står tydelig at man IKKE skal bruke sjønn, og hva "jeg syntest"...

 

og kunder i verkstedet er jo ikke så veldig gøy...

 

om du er missfornøyd med EU kontrollen, kan du jo bare ta den en annen plass?:)

 

men for all del, sjønner deg jævlig godt jeg:) er forsåvidt enig. bare husk at det er deres vurdering:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke klagd på derre. skjøner godt at de skrev 2 feil på alslingen,, men de hadde skrevet feil på motor bytte og senkesett, som sto på bilen.. som hvar utdypt i en lapp jeg fikk på biltilsynnet 30min før kontrollen. måtte snakke med vrekstedmestern for og slett 2 feilene på motor og senkesett. han heller trude ikke på meg med det samme..

 

synnes du skal ha noe å si når det gjeller eu. kanjse diss feilene ikke har vært .. og bilen blitt godkjent,,

OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke klagd på derre. skjøner godt at de skrev 2 feil på alslingen,, men de hadde skrevet feil på motor bytte og senkesett, som sto på bilen.. som hvar utdypt i en lapp jeg fikk på biltilsynnet 30min før kontrollen. måtte snakke med vrekstedmestern for og slett 2 feilene på motor og senkesett. han heller trude ikke på meg med det samme..

 

synnes du skal ha noe å si når det gjeller eu. kanjse diss feilene ikke har vært .. og bilen blitt godkjent,,

 

ja...sjønner deg sånnsett...

 

mye av problemene rundt EU kontrollene er at reglene er så firkanta som dom er...

står det ikke noe i vognkorte, vill kontrolant sette en 2er med en gang liksom....

 

little bitt sad some times;)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah,, er ikke vongn kort i bilen for den har vært avskiltet i 10-15år, men han kunne ha spurt om jeg hadde noe papirer på bilen. hadde kostet han 2 kal og 30sec, mens jeg satt og ventet..

 

det er sant;)

 

men må tenke på alle andre idiotene av noen kunder som ikke alltid har alt på stell:P

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vrir på det ene hjulet så vil jo automatisk det andre hjulet ville rotere samme vei. Og det vil bli litt motstand.

Det ligger jo i en torsendiff's (truetrac) natur det :)

 

De kan jo ikke påstå ting uten å klare fremvise det som faktisk er tilfelle.

 

 

Er jo mulighet for å klage og ta eu-kontrollen et annet sted da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår