Golfy Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Var å handla bil i dag. 1998 mod Opel Omega 2,5 CD. Bilen har vel egentlig alt utstyr, bortsett fra skinn. Men det er mulig jeg skaffer senere. Kan nevne automat, setevarme i baksetet, 2-soners klimaanlegg, elektrisk soltak, elektrisk rullgardin bak++ Bilen er svart med beige interiør. Veldig fornøyd så langt! Feil: Rust i hjulbuen bak men ikke rustet i gjennom. Noe steinsprut ved frontlykta et bremserør som bør byttes Skal fikse dette i løpet av våren. Slenger ut noen bilder senere i kveld. Bilen er en drøm å kjøre i forhold til volvoen jeg har kjørt nå i 2 år. Skikkelig komfort! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Krever bilder! Gratulerer med ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Høyres fin ut denne:) Har du planar om noke utsjånadsmessigt? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kommer bilder senere i kveld. Blir nye felger til våren. Blir vel noen greie 18" tenker jeg. Så blir det vel en ny grill etterhvert. Mer trengs ikke på disse syns jeg. Ellers blir det en skikkelig proffpolering og fjerne den rusta som er. Rett og slett bare stelle godt med den :) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tenkt på no felger ell? har noen 18" som skal selges, brukt på omegan min. "steinmetz" leppa kler omegan godt da, også litt senk så er du i mål. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ville gått for fult kit da, syns det er nikjipt når en omega kommer med steinmetz leppe foran, men så ser du siden/baken så blir det ja... ujevnt kan du si :P Men får sideskjørt, front/bak leppe for 2000 ca på ebay (yeay) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Trengst ikkje steinmetzleppe:) Heller litt senk;) Breie felgar med kant er i mine auge mykje viktigare Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ett eller annet må orginalfanger ha, for den er bare stygg helt orginal;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Mja, er helt grei vanlig... men litt kjedelig i lengden... Skulle gjerne funnet en ny fanger, sideskjørt og bakfanger men må vel nesten til polen da ? Finner ikke så mye på nettet hvertfall... er vel helst steinmetz sitt og kopier av steinmetz... Men hadde vært tøft med en med runde tåkelys og litt vildere i blikket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 So mykje senk som mulig og lakkering heilt ned, det er tingen...:D Men felgar er virkelig det som teller på en bil, så ta noken so passar godt:) BTW en ganske snasen 740 du hadde på avataren Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 So mykje senk som mulig og lakkering heilt ned, det er tingen...:DMen felgar er virkelig det som teller på en bil, så ta noken so passar godt:) BTW en ganske snasen 740 du hadde på avataren Jepp felger er viktig, så skal ordne noen skikkelige til våren. 740`n var i grunn meget pen den, til 740 å være riktignok. Men må si jeg liker utseende på Omegan bedre.. :p Her kommer det noen dårlige bilder, siden jeg bare har et dårlig mobilkamera akuratt nå. Liten bulk ved panseret: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 pen bil! liker fargen, men har aldri helt fått smaken for treverket inni, heller ikke tomatkasse men det er smak og behag. kommer til å se fet ut om du slenger på noen 18" hjul og lite steinmetzkit. BTW. fartsgrenser er VILLledende Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Flott bil det der, likar ikkje heilt det beige interiøret men, ellers bra:) Må fjerne det norgesmerket på bakluka!:P En anna ting som eg synst bilen ser bedre ut med er tåkelys bakover, om du puttar i ei pære i høgre lykt ser det bittelitt bedre ut, berre en liten detalj men verdt det pæra kosta:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tre interiør har aldri vært min favoritt heller. Men det blir nok værende en stund til. Veldig lyst på skinninteriør etterhvert da. Autolat har jeg alltid vært skeptisk til, men syns den fungerer meget godt i denne bilen. I oslo-trafikken som kun består av kø og lyskryss er det meget behagelig. Ville faktisk ikke hatt manuell på denne. Bilen går bra med sport-knappen inne også. Det blir heller ikke skamsenk, selv det frister. Men de 2 siste bilene jeg har hatt, har vært griselave.. Det gidder jeg ikke nå rett og slett. Ellers ryker norgesmerke rimelig fort ja! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 har bilen med manuelt. som regel kan man faktisk bare bruke 2. gir hvis du ikke er i mye bakker og sånn. og evt. 3. hvis du skal spare litt på suppa mellom lyskryssa. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg