Skrotnisse Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 jeg har nfsu og er drittlei dette og jeg har lyst på colinmacrae rally 4 som jeg var så dum og solgte for et par uker siden, jeg har også lyst på wrc 3. noen som vil bytte? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 har WRC3 som du kan få i tilfelle. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Er det snakk om X-boks??? Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Sitat Originally posted by AJ82 Er det snakk om X-boks??? er snakk om ps2, helst på østlandet Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Angrer du nå da... He,he! Har blitt maaange lange netter med Colin de siste ukene. Hadde det ikke vært for at jeg får NFSU av dama til jul så kunne vi jo ha byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Sitat Originally posted by Jonaldo Angrer du nå da... He,he! Har blitt maaange lange netter med Colin de siste ukene. Hadde det ikke vært for at jeg får NFSU av dama til jul så kunne vi jo ha byttet. ja jeg angrer, fattern og brodern ble forbanna når jeg sa jeg hadde solgt det....må få tak i wrc3 eller cmr4 fort som f.......... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 kjøpte wrc3 og det er søppel....vis noen fremdeles vil bytte så si ifra.....cmr altså Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Har du noe annet du vil bytte bort da? Har jo NFSU nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg