Grande79 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Har en 2006 Passat 1,9 tdi med Webasto kjørevarmer. Har nå kjøpt påbyggingskittet som gir meg parkeringsvarme i tillegg. Har nå montert dette, med timer, og det fungerer delvis. Varmeren starter på rett tidspunkt, og gjør jobben sin, men problemet er å få kupevifta til å starte. Har Vag-com kabel fra Ross-tech, men får ikke til å endre parameteret som må endres i climatronicen. Noen som har gjort det samme, eller har tips ang hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saj Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har en 2006 Passat 1,9 tdi med Webasto kjørevarmer.Har nå kjøpt påbyggingskittet som gir meg parkeringsvarme i tillegg. Har nå montert dette, med timer, og det fungerer delvis. Varmeren starter på rett tidspunkt, og gjør jobben sin, men problemet er å få kupevifta til å starte. Har Vag-com kabel fra Ross-tech, men får ikke til å endre parameteret som må endres i climatronicen. Noen som har gjort det samme, eller har tips ang hva jeg kan gjøre? Hei Hva kostet herligheten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grande79 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ca.4000 ink frakt fra tyskland. Kjøpte dette på ebay. Monteringen tok en kveld, en del skruing, da en er nødt til å fjerne fronten på bilen for å finne webastoen. Så absolutt verdt pengene og jobben. Isfri bil på morgenen, og ikke minst varm motor selv på de kaldeste dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 tror ikke vagcom er nok til å låse opp denne funksjonen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grande79 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 I følge monteringsbeskrivelsen skal dette gjøres med vagcom. Har endret denne verdien på en kollegas Touran med min kabel. Allt fungerer forøvrig slik det skal, men det er kun hastigheten på kupevifta som ikke er helt slik den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg