Håkonlie Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 har montert bixenon på min focus 99 mod, men har problemer med å få justert den ene lykta. den lyser litt for mye opp og når jeg stiller lysa nedover innefra bilen går bare den andre ned. dette medfører jo at noen blinker med lysa til meg. hvordan skal jeg fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 hmm, kanskje motoren til den elektriske justeringa av høyden på lysa er gåen på den ene siden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Juster dem på vanlig måte oppe på lyktene. Umbrako eller 13 mm pipe Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 okei. åssen gjør jeg det? kunne du ha forklart litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg