Gå til innhold

Eg er sugen på bil!

Ranger emnet

Kaksa

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4082393&sid=977771071423794&pos=0&rub=2

Hvis du syns denne er litt tøff er jo det en mulighet, går jo ann å ragge den opp litt? vet ikke hvilken stil du er ute etter, men det er mulig å få tak i billige og greie Mustang Hardtop ned mot den prisen, spesielt i Sverige kanskje, er jo som regel mye jobb på bilen hvis du vil ha en litt "klassisk" amcar til 30k. Men de er jo stort sett greie å holde gående. Så kan du restaurere den om noen år når økonomien tillater det.

Chevy Van'en er tøff også, der er det mange muligheter under 30k. Mulig at forsikringen blir litt dyr? så er de litt tørste da.

kanskje du kan prute litt på denne?

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4107010&sid=977771071916310&pos=0&rub=2

Camaro og Firebird fra 1970 til 1974 er også mulige å få for rundt 30k, se om du finner noen svenske sider å søke på..

Kjøper du en bil som er 30 år og eldre har du muligheter til å få billig forsikring selv om du ikke veteranforsikrer den.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, den til 50K blir for dyr, sjølv om den var tøff.

Kanskje eg skulle sagt litt mer jah.. :p

vil ikkje ha stv eller van.

Gammle stv synst eg ikkje er noko fine.

Dogde Dart?

Erfaringer med den?

Er ikkje fast bestemt på å kjøpe meg amcar, men vil gjerne ha ein bil som ikkje så alt for mange har rundt her.

Har lyst til å vekke litt oppsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter dei prisane eg såg på autodb.no/bil ,så er det altfor dyrt med challenger, sjølv om det såg ut som greie biler.

Kva synst dere om dart'en som ligger ute til salgs på autodb.no, er den noko å satse på?

kva er det vanlegast som må gjerast på slike bilar?

blir det to timar kjøring og ein time kjøring med ein slik bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

etter dei prisane eg såg på autodb.no/bil ,så er det altfor dyrt med challenger, sjølv om det såg ut som greie biler.

Kva synst dere om dart'en som ligger ute til salgs på autodb.no, er den noko å satse på?

kva er det vanlegast som må gjerast på slike bilar?

blir det to timar kjøring og ein time kjøring med ein slik bil?

Tøff den. fungerer sikkert greit. Vet ikke hvor kurant den motoren er jeg, har ikke vært så mye borti dodge. Burde være mulig å få den for 25-30k.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider